کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رقابت شرکت‌های بزرگ برای ساخت پنل‌های OLED آیفون نسل بعد

گزارش‌های جدید از کره جنوبی حاکی از این هستند که بین شرکت‌های سازنده‌ی پنل‌های OLED از هم اکنون رقابت سنگینی در گرفته تا پنل‌ صفحات نمایش آيفون‌های نسل بعد را تامین کنند.


رقابت شرکت‌های بزرگ برای ساخت پنل‌های OLED آيفون نسل بعد

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد تا در آينده‌ای نه چندان دور اقدام به ساخت آيفون مجهز به پنل صفحه نمایش از نوع OLED بکند. حالا گزارش‌های جدید از کره خبر از رقابت سنگین بین شرکت‌های سازنده‌ی پنل‌های OLED می‌دهند. هر چند به نظر می‌رسد اپل با سامسونگ قرارداد خود را نهایی کرده اما مذاکرات کوپرتینویی‌ها با شرکت‌های دیگر از جمله ال‌جی دیسپلی، ژاپن دیسپلی و دیگران ادامه دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛خبرگزاری کره‌ای بیان کرده است که سامسونگ به طور ماهانه ۶۰ هزار پنل OLED انعطاف‌پذیر را در اختیار اپل قرار خواهد داد تا در آيفون‌های آينده مورد استفاده قرار گیرند. با این حال مقدار مذکور برای اپل کافی نبوده و این شرکت به دنبال سازنده‌ی دیگری است تا بتواند پاسخگوی تقاضای بالای خرید باشد.

ظاهرا ال‌جی دیسپلی، ژاپن دیسپلی و فاکس‌کان در تلاش هستند تا جایگاه تامین‌کننده‌ی دوم را بدست آورند. به این دلیل ال‌جی و ژاپن دیسپلی نیز سرمایه‌گذاری عظیمی در بخش تولید پنل‌های OLED انجام داده‌اند و تا سال ۲۰۱۸ کارخانه‌های جدیدی را نیز احداث خواهند کرد.

هر چند برخی شایات خبر از معرفی آيفون دارای پنل OLED در سال ۲۰۱۸ می‌دهند اما به تازگی شایعاتی منتشر شده که بنابر آن‌ها اپل تصمیم گرفته زمان عرضه‌ی آيفون مجهز به پنل OLED را به سال ۲۰۱۷ منتقل کند.

با این حال خبرگزاری کره‌ای مدعی است اپل در حال حاضر برای تولید پنل‌های آيفون بعدی یا آيفون ۷ در حال مذاکره است. البته بعید است که آيفون ۷  مجهز به پنل OLED شود اما با این حال نمی‌توان احتمالات را نادیده گرفت. سامسونگ در حال حاضر توانایی تولید پنل‌های OLED با تعداد بالا را دارد و با کمک شرکت دوم نیز به راحتی می‌تواند پاسخگوی نیاز اپل برای آيفون ۷ باشد.

استفاده از پنل‌های OLED تغییر بزرگی برای اپل به شمار می‌رود چرا که این شرکت همواره به LCDها تکیه کرده و برای اولین بار می‌خواهد رو به پنل‌های OLED بیاورد که علاوه برداشتن عمق بالای رنگ مشکی مصرف باتری کمتری نیز دارند.

در حال حاضر نمی توان استفاده از پنل‌های OLED را در آيفون ۷ تایید کرد اما به نظر می‌رسد اپل در حال مذاکره با شرکت‌های سازنده است و این مذاکره می‌تواند تا سپتامبر و زمان معرفی آیفون ۷ نتیجه بخش شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31041 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/02 تعداد مشاهده: 1645
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر