کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9159 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آموزش: چگونه نور پس‌زمینه دکمه‌های خازنی را خاموش کنیم؟

سامسونگ با هدف سبک‌سازی رابط کاربری تاچ‌ویز پیاده شده بر روی پرچم‌داران گلکسی اس 7 و اس 7 اج، به اجبار برخی قابلیت‌های آن را حذف کرده است، یکی از آن‌ها متأسفانه امکان تنظیم میزان نور پس‌زمینه دکمه‌های خازنی یا دکمه‌های ناوبری سیستم‌عامل بوده که مورد انتقاد بسیاری از خریداران این محصولات قرار گرفته است.


galaxy-s7-edge-backlight

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ یکی از خصوصیات سری گلکسی اس سامسونگ، برخلاف پرچم‌داران ال‌جی و اچ‌تی‌سی، برخورداری از کلیدهای ناوبری سیستم‌عامل خازنی به جای نمونه نرم‌افزاری است. اگرچه برخورداری از دکمه‌های خازنی بیشتر حس یک دستگاه لوکس را به خریدار القا می‌کند، با این حال این قابلیت به مراتب انرژی بیشتری را می‌طلبد.

اگرچه تا پیش این پرچم‌داران سامسونگ به طور پیش‌فرض امکان تنظیم  نور پس‌زمینه دکمه‌های خازنی را در اختیار خریداران قرار می‌دادند، با این حال این قابلیت در رابط کاربری تاچ وایز به کار گرفته شده در گلکسی اس 7 و اس 7 اج حذف شده است.

خوشبختانه از آنجا که اندروید یک پلتفرم متن‌باز بوده به راحتی می‌توان با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار جانبی هر تغییری در شیوه عملکر سخت‌افزار دستگاه ایجاد کرد. در همین رابطه ما در ادامه طریقی را آموزش خواهیم داد که با بهره‌گیری از آن می‌توان نور پس‌زمینه دکمه‌های خازنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج، اس 6، اس 6 اچ و نوت 5 را تنظیم نمایید.

  • ابتدا از طریق این لینک اپلیکیشن Galaxy Button Lights را از فروشگاه نرم‌افزاری گوگل‌پلی به رایگان دریافت کرده و سپس نصب نمایید.
  • پس از اتمام عملیات نصب کافی است آن را باز کرده تا با رابط کاربری بسیار ساده آن که تنها چند گزینه را در اختیارتان قرار می‌دهد روبه‌رو شوید.
  • به طور پیش‌فرض زمان روشن مانده  پس‌زمینه دکمه‌های خازنی بر روی 1.5 ثانیه تنظیم شده است، با این حال شما می‌توانید از طریق نواری که در تصویر مشاهده می‌کنید این زمان را شخصی‌سازی کنید و یا با انتخاب گزینه always off، آن را برای همیشه خاموش نمایید.
  • بدیهی است که با انتخاب always on نور پس‌زمینه به طور دائمی روشن خواهند ماند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31179 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/01/10 تعداد مشاهده: 7139
سافت گذر
نظرات بینندگان

گلی عمادی 1399/08/03 03:36
عالی بود، دستت درد نکنه👌👌👌