کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه قابلیت‌های جدید اندروید N و امکانات فعلی iOS

در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان شرکت گوگل، Dave Burke قابلیت‌های جدید و کاربردی اندروید N، به‌روزترین نسخه سیستم‌عامل ویژه دستگاه‌های همراه شرکت گوگل را تشریح کرد. اگرچه برخی از این قابلیت‌ها مدت‌ها پیش در سیستم‌عامل iOS شرکت اپل در دسترس کاربران دومین پلتفرم محبوب ویژه دستگاه‌های همراه قرار گرفته بوده‌اند اما برخی از قابلیت‌های جدید در اندروید N، هیچ رقیب و یا نسخه مشابهی در iOS ندارند. این در حالی است که عرضه به‌روزرسانی جدید اندروید از پاییز پیش رو آغاز خواهد شد و اپل معمولا به‌روزرسانی‌های خود را در ماه سپتامبر پیش روی کاربران قرار می‌دهد. با این تفاسیر، باید عنوان داشت اپل زمان کافی برای پاسخگویی به چالش ایجاد شده توسط اندروید N را خواهد داشت اما فعلا بد نیست نیم نگاهی داشته باشیم به قابلیت‌های جدید اندروید N که یا مشابه اپلی ندارند و یا اینکه از مدت‌ها پیش، در iOS قابل استفاده بوده‌اند.

Google Assistant

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ اکوسیستم جدید Assistant شرکت گوگل امکان تعامل هر چه بهتر و بیشتر با سیستم‌عامل اندروید را برای کاربران فراهم خواهد کرد. تعاملی که بدون شک، مشابه آن در Siri سیستم‌عامل iOS مشاهده نمی‌شود و به عنوان نمونه، امکان جستجو برای یافتن رستوران مناسب و حتی انجام رزرواسیون از طریق OpenTable را خواهد داد. 

تقسیم صفحه‌نمایش

مدت‌ها پیش، امکان تقسیم صفحه‌نمایش گوشی‌های اندرویدی را در نمونه‌های عرضه شده به بازار توسط شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ال‌جی مشاهده کرده بودیم اما حالا اندروید N به‌طور پیش‌فرض از قابلیت تقسیم صفحه‌نمایش میان برنامه‌های مختلف، هم در گوشی‌ها و هم در تبلت‌های اندرویدی پشتیبانی خواهد کرد. اگرچه قابلیت تقسیم‌ صفحه‌نمایش در iOS 9 وجود دارد اما تنها در آی‌پد (و نه آیفون) این شرکت قابل استفاده خواهد بود. 

Instat Apps

همزمان با استفاده از این قابلیت در اندروید N، امکان بهره‌گیری از Instat Apps در نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید نیز فراهم خواهد شد. این قابلیت به شما امکان دسترسی و یا استفاده از برنامه‌هایی خاص را بدون نیاز به دانلود و نصب آن‌ها خواهد داد. این ویژگی، به‌ویژه در تراکنش‌های مالی دیجیتالی مانند استفاده از سیستم پرداخت Android Pay (به جای هر سیستم دیگری که نرم‌افزار شما را مجبور به استفاده از آن کرده) کاربردی خواهد بود. در حال حاضر معادلی برای این قابلیت در iOS وجود ندارد. 

Doze on the Go

قابلیت صرفه‌جویی در مصرف باتری اندروید که از آن با عنوان Doze یاد می‌شود برای اولین‌بار در اندروید مارشملو به‌کار بسته شد تا محاسبات پس‌زمینه را در زمانی که استفاده‌ای از گوشی خود نمی‌کنید محدود کند اما در اندروید N، این قابلیت به مرحله جدیدی وارد شده و به Doze on the Go تغییر نام داده تا در زمانی که گوشی شما در حرکت است (به عنوان مثال وقتی در جیب شما قرار گرفته) نیز امکان بهره‌مندی از قابلیت صرفه‌جویی در مصرف باتری فراهم شود. با استفاده از iOS اگرچه امکان استفاده از حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری وجود دارد اما فرایندهای خودکارسازی مانند آنچه در Doze on the Go مشاهده می‌کنیم نبوده و باید شخصا این قابلیت را فعال کنید. 

پاسخگویی مستقیم به هشدارها

در اندروید N، کاربر با دریافت و نمایش هشدار متنی در قسمت ویژه مدیریت هشدار‌ها می‌تواند مستقیما از همان قسمت و بدون بازکردن برنامه مربوط به پیام ورودی، پاسخ را ارسال کند. این در حالی است که شرکت اپل قابلیت تعامل با هشدارها را دو سال پیش و در قالب iOS 8 پیش روی کاربران قرارداده بود.

دسته‌بندی برنامه‌ها بر اساس هشدارها

در جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید، هشدارهای دریافتی از برنامه‌های مشابه در کنار یکدیگر دسته‌بندی خواهند شد تا خواندن آن‌ها (و یا حتی نادیده گرفتن و حذف آن‌ها) ساده‌تر شود. همان‌طور که می‌دانید در iOS می‌توانید با فعال کردن گزینه مربوط به این فرایند در منوی تنظیمات، هشدارها را به صورت دسته‌بندی شده مشاهده کنید. 

Night Mode

به‌منظور کاهش اثرات مضر صفحه‌نمایش دستگاه‌های همراه روی چشمان شما (در شب‌هنگام)، اندروید N به تنظیمات Night Mode مجهز شده تا صفحه‌نمایش را به هاله‌ای زرد‌رنگ مجهز کرده و از نور آبی‌رنگ در امان بمانید. این در حالی است که شرکت اپل نیز قابلیت Night Shift را با عملکردی تقریبا مشابه، در iOS 9 پیش روی کاربران قرار داده بود. 

همان‌طور که می‌دانید هنوز امکان استفاده از نسخه نهایی اندروید N و بررسی عملکرد قابلیت‌های یادشده وجود ندارد اما باید منتظر ماند و دید شرکت اپل در نسخه بعدی سیستم‌عامل iOS چه پاسخی برای قابلیت‌های جدید اندروید درنظر خواهد گرفت. 


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32044 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1395/03/01 تعداد مشاهده: 1440
سافت گذر