کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاربران 2020 سالانه 102 میلیون در اپ‌استورها خرج می کنند

بر اساس گزارش‌های منتشر شده کار و کاسبی اپ‌استورها حسابی سکه است و اوضاع از این هم بهتر خواهد شد؛ بد نیست بدانید پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۰ کاربران سالانه ۱۰۲ میلیون دلار در اپ‌استورها خرج خواهند کرد.

موسسه تحقیقاتی App Annie که ید طولایی در آنالیز فروش اپلیکشین‌ها دارد آینده بسیار خوبی را برای اپ استورها پیش‌بینی می‌کند. بر اساس گزارش منتشر شده از جانب این موسسه در سال ۲۰۲۰ سالانه ۱۰۲ میلیون دلار در اپ‌استورها خرج می‌شود؛‌ اپ‌استورهای اپل، گوگل‌، ا‌پ‌استورهای متفرقه، اپ استور ویندوز و آمازون در این آمار لحاظ شده‌اند.

جالب اینجاست که در ۴ سال آینده منطقه آسیای اوقیانوسیه بیشترین رشد را به لحاظ درآمد خواهد داشت، اروپا و آمریکا نیز کماکان بازارهای بالقوه فروش اپلیکیشن را تشکیل می‌‌دهند. در سال ۲۰۲۰ کشورهای آمریکا، ژاپن و اروپای شرقی بیشتر از دو سوم درآمد اپ‌استورها را تامین می‌کنند، ۴۰ درصد از در آمد اپ‌استورها در آن زمان نیز مربوط به کشورهای در حال توسعه‌ است.

کارشناسان این موسسه آماری بر این باورند که یکی از دلایل فروش خوب اپلیکیشن در سال ۲۰۲۰ در آمریکا، اروپا و ژاپن حضور گوشی‌های هوشمند توانمند است. کاملا منطقی به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۰ گوشی‌های پرچمدار حاضر در بازار به گوشی‌هایی میان رده و خوش قیمت تبدیل شوند.

Fastest-Growing-Emerging-Countries-by-App-Store-Revenue

اکنون نیز که رفته رفته به نیمه سال میلادی جاری نزدیک می‌شویم،‌ درآمد جهانی اپلیکیشن‌های موبایل به ۵۱ میلیارد دلار در تمامی اپ‌استورها رسیده است. در این بین بازارهای بزرگی نظیر آمریکا، ژاپن و چین نقش اساسی را در افزایش فروش اپلیکیشن‌ها بازی می‌کنند. موسسه تحقیقاتی App Annie پیش‌بینی می‌کند که در آینده نزدیک شاهد رشد بیشتر فروش اپلیکیشن‌ها در کشورهایی نظیر هندوستان، اندونزی، مکزیک و آرژانتین باشیم.

به این ترتیب اگر آمار این موسسه تحقیقاتی درست از آب در بیاید می‌توان گفت هنوز جای بسیاری برای کار در حوزه توسعه اپلیکیشن‌ها وجود دارد و توسعه‌دهندگان با کمی خلاقیت و نوآوری می‌توانند در چند سال آینده پول خوبی به جیب بزنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32432 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/03/22 تعداد مشاهده: 1792
سافت گذر