کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316355 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چندین قابلیت جدید به واتس اپ اضافه می‌شود

واتس اپ که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان به شمار می‌رود در به‌روزرسانی جدید خود با اپل موزیک همگام خواهد شد. توسعه دهندگان واتس اپ به طور مداوم امکانات جزئی اما ضروری به این برنامه پیام رسان اضافه می‌کنند و از زمانی که واتس اپ کانال نسخه بتای خود را در گوگل پلی ایجاد کرده سرعت اضافه شدن امکانات جدید به این برنامه با افزایش رو‌به‌رو بوده است.

چندین قابلیت جدید به واتس اپ اضافه می‌شود


به گزارش سافت گذر به نقل ازدیجیارو؛ پشتیبانی از اپل موزیک قابلیت جدیدی است که در آخرین به‌روزرسانی واتس اپ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا لینک آهنگ‌های موجود در گوگل پلی را با دیگران به اشتراک بگذارند و دریافت کننده لینک پس از آن که برنامه اپل موزیک را باز کند قادر به شنیدن آهنگ مورد نظر خواهد بود. این به‌روزرسانی بلافاصله پس از به‌روزرسانی اخیر که در آن قابلیت نقل قول پیام‌ها به واتس اپ اضافه شد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

WhatsApp-Apple-Music-Integration

پیش از این کاربران برای اشتراک گذاری موسیقی‌های مورد علاقه خود باید فایل موسیقی را از محل ذخیره سازی انتخاب می‌کردند اما حالا اشتراک گذاری از طریق اپل موزیک همه چیز را آسان‌تر خواهد کرد، اگرچه کاربران برای استفاده از این قابلیت باید اکانت اپل موزیک داشته باشند.

ویژگی دیگری که در به‌روزرسانی جدید واتس اپ ارائه خواهد شد، قابلیت منشن کاربران حاضر در گروه‌های مشترک یا لیست تماس است. همچنین قابلیت ایجاد گروه‌های عمومی، پشتیبانی از اموجی های بزرگ و قابلیت اشتراک گذاری فایل‌های فشرده هم در این به‌روزرسانی به امکانات واتس اپ اضافه خواهد شد.

3whatsapp

بیشتر این امکانات ابتدا وارد ورژن iOS واتس اپ می‌شوند و سپس به ورژن بتای اندروید اضافه خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32677 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: دیجیارو تاریخ خبر: 1395/04/05 تعداد مشاهده: 1899
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مجید 1395/04/05 16:52
سلام
سافت گذر مکالمه تصویری در واتساپ اندروید چه وقت اضافه میشود اگه میشد می ترکوند