کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Incipio شرکت تولیدکننده هدفون Skullcandy را خریداری کرد

Incipio شرکت تولیدکننده مشهور کیس‌های گوشی و همچنیت پاوربانک به‌تازگی اعلام کرده که شرکت Skullcandy را خریداری خواهد کرد. Skullcandy تولیدکننده هدفون‌هایی است که بیشتر قشر خاصی از ورزشکاران ورزش‌های اسکیت و اسنوبورد را هدف قرار داده است.


incipio-skullcandy

Incipio اعلام کرده که قصد دارد برای هر سهم از سهام Skullcandy مبلغ 5.75 دلار بپردازد که مجموع معامله را به مبلغ 177 میلیون دلار می‌رساند. Incipio شرکتی کالیفرنیایی است که پیش از این نیز شرکت Incase سازنده مشهور کوله‌پشتی های لپ‌تاپ و کیس‌های گوشی را خریداری کرده بود. گفتنی است این شرکت همچنین ClamCase سازنده کیس‌های آی‌پد را نیز خریداری کرده و در حال مذاکره با Kate Spade و Burton است. به این ترتیب به نظر می‌رسد Incipio قصد دارد به یک برند بزرگ و شناخته شده در زمینه تولید لوازم جانبی تبدیل شود.

skullcandy

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ به گفته این شرکت برند Skullcandy از روی محصولات آن حذف نخواهد شد و به این ترتیب اگر طرفدار هدفون‌های باکیفیت، با طراحی خاص و قیمت نسبتاً مناسب هستید کماکان Skullcandy را در گزینه‌های خود خواهید داشت. Incipio امیدوار است هدفون‌های این برند را بتواند به نقاط بیشتری از دنیا صادر کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32692 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/04/06 تعداد مشاهده: 2524
اخبار مرتبط
سافت گذر