کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316337 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با تکنولوژی Smart Glow سامسونگ بیشتر آشنا شوید

قابلیت تابش هوشمند که امسال برای اولین بار در گوشی گلکسی J2 ارائه می‌شود در آینده بهتر و کامل‌تر خواهد شد. سامسونگ یک راه هوشمندانه برای جایگزینی نور LED اعلانات در محصولات خود یافته است و سیستمی طراحی کرده که دور لنز دوربین عقب گوشی یک حلقه نورانی ایجاد می‌کند و با توجه به تنظیمات شخصی کاربر در رنگ متفاوتی می‌درخشد.

با تابش هوشمند سامسونگ بیشتر آشنا شوید

طبق گفته SamMobile، همراه با ویژگی جدید تابش هوشمند چندین گزینه دیگر هم به گوشی‌های سامسونگ راه پیدا خواهند کرد و تابش هوشمند تنها شامل سه ابزار اصلی اعلانات، هشداردهی و کمک در سلفی نیست و نسخه جدید تابش هوشمند پتانسیل‌های بسیار زیادی دارد که در آینده از آنها مطلع خواهیم شد، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این ویژگی‌های جدید را در گلکسی نوت 7 یا گلسکی اس 8 که در آینده راهی بازار می‌شوند مشاهده کنیم.

اعلانات، می‌تواند با نوری که در لبه گوشی گلکسی اج (Galaxy Edge) وجود داشت مقایسه شود و می‌توان در آن رنگ‌های مختلفی برای مخاطبین، پیام‌ها، ایمیل‌ها و … اختصاص داد. هشدار دهی در تابش هوشمند وضعیت دستگاه را به کاربر یادآوری می‌کند و به طور افزایشی به کاربر هشدار می‌دهد که شارژ باتری در حال اتمام است و گوشی نیاز به شارژ مجدد دارد. بخش کمک در سلفی نیز تنها شامل نور آبی رنگ است و این نور زمانی ظاهر می‌شود که دوربین چهره فرد را تشخیص داده باشد و دو ثانیه بعد عکس ثبت می‌شود.

با این حال نسخه جدید تابش هوشمند بسیار کاملتر خواهد بود و راه تعامل بین کاربر و گوشی گلکسی را تغییر می‌دهد و به هر رنگ معنا و مفهوم بهتر و خاص‌تری اختصاص می‌دهد.

ویژگی هشداردهی در تابش هوشمند تنها به باتری محدود نمی‌شود و اطلاعاتی درباره میزان استفاده از رم، فضای داخلی و وضعیت کلی حافظه را نیز به کاربر گوشزد می‌کند. قابلیت کمک در سلفی نیز کاربر را راهنمایی می‌کند تا قبل از انداختن عکس سلفی، گوشی خود را در چه موقعیتی قرار دهد و بخش‌های خاصی از تابش هوشمند به منظور نشان دادن حرکت دست کاربر روشن می‌شوند.

علاوه بر امکانات ذکر شده دو ویژگی جدید آب و هوا و سلامتی نیز به تابش هوشمند اضافه می‌شوند. قابلیت اول کاربر را از وضعیت جوی و آب و هوای شهر خود مطلع می‌کند به این شکل که برای روزهای آفتابی از رنگ‌های گرم استفاده می‌کند و روزهای بارانی با رنگ‌های سرد نشان داده می‌شوند. قابلیت سلامت نیز به وضعیت سلامتی کاربر ارتباط دارد اما اطلاعات خاصی درباره چگونگی عملکرد این ویژگی منتشر نشده است. این ویژگی‌های جدید می‌توانند اولین بار در گلکسی نوت 7 دیده شوند بنابر این تا آن زمان منتظر باشید.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32828 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: دیجیارو تاریخ خبر: 1395/04/14 تعداد مشاهده: 2525
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر