کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316524 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فردی با کوکتل مولوتف به اتومبیل گوگل حمله کرد

یکی بیمار مبتلا به paranoid arsonist (افرادی که حریق عمدی ایجاد می‌کنند)، متهم به چندین فقره حمله به اتومبیل‌های خودران پروژه‌ی استریت ویو گوگل شده است. به گزارش وبسایت Ars Technica، این فرد که رائول دیاز نام دارد، با استفاده از یک کوکتل مولوتف به یکی از خودروهای گوگل که بیرون دفتر مرکزی این کمپانی در مانتین‌ویو پارک شده بود حمله کرده است.


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛روز ۱۹ می سال جاری دو شیشه‌ نوشیدنی شکسته‌ در نزدیکی یک ماشین پروژه‌ی استریت ویو گوگل پیدا شد که مشکوک بود. دیاز چند هفته پس از این ماجرا به محل ارتکاب جرم بازگشته و اقدام به تیراندازی با تفنگ کرد. البته تیراندازی این فرد و تلاش او برای ایجاد حریق منجر به وارد آمدن خسارت خاصی به گوگل نشد.

google street view

در حالی که پلیس مشغول بررسی خرابکاری‌های اول بود، دیاز بازگشته و خودروی گوگل را آتش زد. در فیلم‌های ضبط شده از این صحنه، یک اتومبیل فولکس‌واگن Touareg دیده می‌شود که همزمان با انجام این جرایم، چندین بار از آن نزدیکی عبور کرده است. گوگل سرانجام هفته‌ی پیش، هنگامی که دیاز قصد عبور مجدد از آن‌جا را داشت راه را بر او بست. پلیس منطقه‌ی مانتین‌ویو سر رسید و خودروی دیاز را به دلیل تجاوز از سرعت مجاز توقیف کرد. نیروهای پلیس در بازرسی از خودروی این فرد، یک اسلحه دستگاهی برای ایجاد حریق کشف و ضبط کردند.

دیاز در بازجویی‌های به عمل آمده، مسئولیت هر دو مورد تیراندازی و ایجاد حریق را برعهد گرفته است. او ادعا کرده که دستگاه همراهش بمب نیست، بلکه لوله‌ای است که با استفاده از کتان و گلوله پر شده است و برای اهداف تمرینی مورد استفاده قرار می‌گرفته است!

دیاز در اعترافات خود به نیروهای پلیس گفته است انگیزه‌اش از این حملات این بوده که تصور کرده گوگل او را زیر نظر دارد و این موجب ناراحتی وی شده است. او می‌گوید مجلات مربوط به زمان‌هایی را که احساس می‌کرده گوگل در حال تماشای مخفیانه‌ی اوست، نگه داشته است (و آن روزها را به خاطر دارد).

باوجود اعترافات این فرد، هنوز معلوم نیست که رای دادگاه در مورد گناهکار بودن یا بی‌گناهی او چه خواهد بود. مجازاتی که دادگاه فدرال آمریکا برای ایجاد عمدی حریق در نظر گرفته ممکن است گاهی تا ۲۰ سال زندان هم برسد. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32867 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/04/21 تعداد مشاهده: 1576
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر