کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی هوشمند بلک بری Rome در گیک بنچ رویت شد

به تازگی اطلاعات یک گوشی‌هوشمند معرفی نشده دیگر از کمپانی بلک‌بری به نام رُم، منتشر شده است. این محصول یک دستگاه اندرویدی است که از ۳ گیگابایت رم و پردازنده شش هسته‌ای بهره می‌برد.

گوشی هوشمند بلک بری Rome در گیک بنچ رویت شد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اگر شما هم از علاقمندان به برند بلک‌بری هستید احتمالا از خبری که در مورد اطلاعات گوشی‌هوشمند بلک‌بری هامبورگ که در FCC منتشر شده هیجان زده شده‌اید. اسنادی که توسط وب‌سایت FCC منتشر شده که نشان از تولید این محصول توسط TCL دارد؛ همانطور که احتملا می‌دانید این کمپانی مالک آلکاتل است. این موضوع باعث می‌شود که خبر تغییر نام گوشی هامبورک به آلکاتل Idol 4 تایید شود. انتظار می‌رود این محصول با قیمت ۲۷۰ دلار به فروش برسد.

امروز نیز مشخصات یک گوشی‌هوشمند دیگر از بلک‌بری با نام رُم (BlackBerry Rome) در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. برخلاف گوشی‌ هوشمند بلک‌بری هامبورگ، برخی منابع اعلام کرده‌اند که رُم یک پرچمدار مجهز به صفحه‌کلید فیزیکی QWERTY خواهد بود. شماره‌ی مدل این گوشی‌ هوشمند در گیک‌بنچ STV100-3 است. با توجه به اینکه شماره‌ی مدل BlackBerry Priv نیز STV100-1 بوده و بلک‌بری هامبورگ شماره مدل STH100-2 را داشت، پس می‌توان با اطمینان بیشتری گفت که این محصول نیز ساخت شرکت بلک‌بری خواهد بود.

BlackBerry Rome

در تست گیک‌بنچ اعلام شده که گوشی‌هوشمند بلک‌بری Rome از یک پردازنده شش هسته‌ای بهره خواهد گرفت. همچنین در این تست مشخص شده که این محصول از ۳ گیگابایت حافظه رم‌ پردازشی بهره می‌برد و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن هم اندروید ۶.۰.‍۱ مارشمالو است.

انتظار داریم بلک‌بری در هفته‌ی آینده برنامه‌ی خود را در این خصوص اعلام کند و در آن زمان می‌توان اطلاعات و جزئیات بیشتری را در مورد محصول مورد اشاره و سایر محصولات جدید دیگر این شرکت بدست آورد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32993 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/02 تعداد مشاهده: 1322
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر