کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

علت تاخیر در پیاده‌سازی شبکه ملی اطلاعات

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از اجرایی شدن فاز نخست شبکه ملی اطلاعات بعد از سال‌ها در هفته دولت سال جاری خبر داد. آذری جهرمی در خصوص سهم ترافیک اینترنت داخلی و خارجی در کشور گفت که در سال 1393 سهم ترافیک استفاده از اینترنت خارجی به داخلی 90 به 10 درصد بود که امروز این سهم به 60 به 40 درصد رسیده است. وی همچنین دلیل اصلی تاخیر در پیاده‌سازی "شبکه ملی اطلاعات" را نداشتن یک تعریف واحد از آن دانست.

نبود یک تعریف واحد، دلیل تاخیر پیاده‌سازی شبکه ملی اطلاعات است

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله شبکه؛ رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت دلیل اصلی تاخیر در پیاده‌سازی "شبکه ملی اطلاعات" را نداشتن یک تعریف واحد از آن دانست و گفت: "از همان ابتدا تعریف‌های ارایه شده از شبکه ملی اطلاعات بسیار متفاوت بود و تحلیل‌ها و تعبیرها از آن زیاد بودند؛ اما تدبیر مقام معظم رهبری در تشکیل شورای عالی فضای مجازی بر این بود که متخصصان و اهالی فن دور یک میز بنشینند و در مورد آن به جمع‌بندی برسند که بعد از تصویب در برنامه پنجم در مجلس، الزامات به آن اضافه شد که برای تهیه این الزامات جلسات متعددی برگزار شد که سرانجام هجده ماه پیش جمع‌بندی در قالب یک تعریف واحد صورت گرفت و در پی آن نقشه راه آماده شد تا از موازی کاری‌های بی‌مورد و فعالیت‌های خارج از برنامه جلوگیری شود.

محمدجواد آذری جهرمی در تشریح دیگر دلایل تاخیر اجرای شبکه ملی اطلاعات از نبود زیرساخت مناسب گفت و افزود: "دو تا سه سال پیش صحبت از اجرای شبکه ملی اطلاعاتی بود که کل ظرفیت ترافیک جابه‌جایی اطلاعات در کشور به 624 گیگابیت بر ثانیه می‌رسید و شبکه ملی اطلاعات با آن قابل اجرا نداشت. ضمن اینکه فقط برای استفاده از این شبکه 23هزار کیلومتر فیبر نوری در استان‌های کشور کشیده شده است که با این مقدار 60هزار کیلومتر فیبر نوری در کشور طی دو سال و نیم گذشته ایجاد شده است."

جهرمی با اعلام اینکه اعتبار جمله "شبکه ملی اطلاعات نداریم" رو به اتمام است، اظهار کرد: "طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است فاز اول شبکه ملی اطلاعات به صورت رسمی در هفته دولت به بهره‌برداری برسد؛ ضمن اینکه هم اکنون زنجیره‌های فعالیت شبکه ملی اطلاعات کار خود را شروع کرده‌اند و پیاده‌سازی آن اکنون احساس می‌شود.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33166 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/05/13 تعداد مشاهده: 1643
سافت گذر