کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316229 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سهم ویندوز ۱۰ از بازار سیستم عامل ها به ۲۰ درصد رسید

سهم ویندوز ۱۰ از بازار سیستم عامل‌های کامپیوتری به ۲۰ درصد رسید. در حالی که همچنان ویندوز ۷ محبوب‌ترین سیستم عامل در سطح دنیا است، تعداد کاربران ویندوز ۱۰ با افزایش همراه بوده است.

سهم ویندوز ۱۰ از بازار سیستم عامل ها به ۲۰ درصد رسید

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛با گذشت یک سال از عرضه، سهم ویندوز ۱۰ از بازار سیستم عامل‌ها به ۲۰ درصد رسید. بر اساس آمار Net Applications، از هر ۵ کامپیوتر موجود در دنیا، یک کامپیوتر از آخرین و بهترین نسخه ویندوز مایکرو‌سافت، یعنی ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند.

در ۴ هفته ابتدایی عرضه، ۷۵ میلیون کامپیوتر از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کردند. بعد از ۱۰ هفته، این آمار به ۱۱۰ میلیون دستگاه رسید و با رسیدن به ۶ ماه از زمان عرضه، آمار استفاده از این سیستم عامل به ۲۰۰ میلیون رسید. ۲۷۰ میلیون دستگاه در ۸ ماه، ۳۰۰ میلیون بعد از ۹ ماه و ۳۵۰ میلیون بعد از ۱۱ ماه، دیگر آمار مربوط به ویندوز ۱۰ است. مایکرو‌سافت برنامه داشت که طی دو تا سه سال، آمار استفاده از ویندوز ۱۰ را به ۱ میلیارد برساند. اما اخیرا این شرکت اعلام کرده که به دلیل فروش پایین موبایل‌های ویندوز ۱۰، به این آمار دست پیدا نخواهد کرد.

در ماه ژوئن، سهم ویندوز ۱۰ از بازار، ۱۹.۱۴ درصد بود که این آمار در ماه جولای با افزایش ۱.۹۹ درصدی به ۲۱.۱۳ درصد رسیده است. سرعت رشد سهم بازار ویندوز ۱۰ در ماه‌های گذشته کاهش یافته بود، اما با اعلام پایان زمان به‌روز‌رسانی رایگان به این نسخه از ویندوز در انتهای ماه جولای، قطعا بسیاری از کاربران برای انجام آن عجله کرده‌اند تا قبل از پایان مهلت، این کار را انجام بدهند.

windows share

سهم ویندوز ۸ با کاهش ۰.۳۶ درصدی به ۲.۰۹ درصد رسیده است و ویندوز ۸.۱ نیز با کاهش ۰.۲۱ درصدی به سهم ۷.۸۰ درصدی رسیده است. این دو سیستم عامل در پایان ماه جولای مجموعا ۹.۸۹ درصد بازار را در اختیار داشتند و سهم آن‌ها به زیر ۱۰ درصد رسیده است. سهم این دو ویندوز هیچ وقت به ۲۰ درصد نرسید (بیشترین سهم آن‌ها از بازار، ۱۶.۴۵ درصد بود).

ویندوز ۷ سال ۲۰۱۶ را با سهم ۵۲.۴۷ درصدی آغاز کرد اما در ماه جولای، سهم این ویندوز از بازار، ۴۷.۰۱ درصد بود و همین آمار نیز نشان از سهم بیش از دو برابری ویندوز ۷ در مقابل ویندوز ۱۰ دارد. به نظر می‌رسد که ویندوز ۷ برای مدتی طولانی عنوان محبوب‌ترین سیستم عامل را داشته باشد. این سیستم عامل در سپتامبر ۲۰۱۲ (شهریور ‍۱۳۹۱) با گذر از ویندوز ایکس‌پی، تبدیل به محبوب‌ترین سیستم عامل شد و سهم آن در ماه ژوئن ۲۰۱۵ (خرداد ۱۳۹۴) به بیش از ۶۰ درصد رسید.

ویندوز ویستا با افزایش ۰.۰۱ درصدی دارای سهم ۱.۲۲ درصدی است و سهم ویندوز ایکس‌پی نیز با افزایش ۰.۵۶ درصدی به ۱۰.۳۴ درصد رسید. به‌روز‌رسانی رایگان ویندوز ۱۰ شامل ویندوز ویستا و ایکس‌پی نمی‌شد و به همین دلیل، سهم این دو ویندوز به صورت یکسان و همیشگی کاهش نمی‌یابد.

به طور کلی سهم ویندوز بدون تغییر در ۸۹.۷۹ درصد باقی ماند، سهم سیستم عامل مک با کاهش ۰.۳۲ درصدی به ۷.۸۷ درصد رسید و لینوکس نیز با پیشرفت ۰.۳۱ درصدی، سهم ۲.۳۳ درصدی دارد.

نت اپلیکیشن از داده‌های ۱۶۰ میلیون کاربر، توسط بررسی بیش از ۴۰۰۰۰ وب‌سایت در ماه، استفاده می‌کند. در واقع این شرکت، سهم کاربران بازار را ارائه می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33201 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/05/17 تعداد مشاهده: 1770
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر