کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ال‌جی سه بلندگوی بلوتوث را از سری PH معرفی کرد

شاهد معرفی سه بلندگوی جدید از جانب ال‌جی هستیم؛ این بلندگوهای بلوتوث به در خانواده بلندگوهای PH ‌ال‌جی جای می‌گیرند به لحاظ طراحی داری ظاهری عجیب و جالب هستند.


LG PH Speakers

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ نمایشگاه IFA برلین در ماه آینده برگزار می‌شود؛ این نمایشگاه، منزلگاهِ بزرگان فناوری است تا محصولات غربال شده خود را عرضه کنند. در این بین، ال‌جی هم دست پر در IFA امسال حضور خواهد داشت و رفته‌رفته شاهد رخ نشان دادن محصولاتی هستیم که در IFA امسال ال‌جی را همراهی خواهند کرد.

این بلندگوی جدید که از جانب ال‌جی معرفی شد در خانواده PH بلند‌گوهای بلوتوث ال‌جی با مدل‌های PH2, PH3 و PH4 قرار می‌گیرند. همان‌گونه که اشاره کردیم به لحاظ ظاهر و شکل وقیافه هم،‌ با بلندگوهایی طرف هستیم که نسبت به آنچه تاکنون دیده‌ایم تفاوت دارند.

اسپیکر PH4 ال‌جی ظاهری استوانه‌ای مانند دارد و ۱۶ وات توان دارد. ال‌جی مدعی است اگر بر روی بلندگوی PH4 آب ریخته شود، این محصول به راحتی خراب نمی‌شود. بلندگوی PH3 ظاهری عجیب‌تر دارد و در PH2 با بلندگویی طرف هستیم که به صورت دایره‌ای طراحی شده است.

این بلندگوهای جدید برای دریافت سیگنال صدا از فناوری بلوتوث استفاده می‌کنند و در نتیجه بدون سیم و به صورت کاملا سیار طراحی شده‌اند. به همین منظور در بلند‌گوی‌های جدید سری PH، باتری تعبیه شده است. ال‌جی مدعی است این باتری قادر است به میزان ۱۰ ساعت بلندگوی PH4 ال‌جی را روشن نگه دارد و بلند‌گو‌های PH3 و PH2 تا ۶ ساعت کار می‌کنند.

از آنجایی که این محصولات هنوز به صورت کامل رونمایی نشده‌اند؛ ال‌جی قیمتی برای بلندگوهای بلوتوث سری PH مشخص نکرده است؛ اما با می‌توان حدس زد PH2 قیمتی حدود ۵۰ دلار داشته باشد و PH 3 , PH4 نیز از ۵۰ تا ۱۲۰ دلار قیمت گذاری شوند. همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره شد، این بلندگوها در مراسم IFA امسال به صورت رسمی از جانب ال‌جی رونمایی می‌شوند و پیش‌بینی میشود در پاییز امسال روانه بازار آمریکا شوند. در حال حاضر خبری از عرضه این بلندگو‌های بلوتوث خانواده PH به سایر کشورها به میان نیامده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33426 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/06/02 تعداد مشاهده: 2084
سافت گذر