کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316243 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تیم کوک: Apple Pencil ممکن است در آینده به آیفون بیاید

حتماً به خاطر دارید که استیو جابز از مخالفان سرسخت استایلوس بود. اما حالا اپل در آی‌پد پرو پشتیبانی از استایلوس را اضافه کرده و قصد دارد این ویژگی را به آیفون‌های آینده نیز بیاورد.


apple-pencil-iphone

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ به اعتقاد استیو جابز کسی به یک استایلوس نیاز نداشت اما حالا اپل تیم کوک ادعا می‌کند Apple Pencil بهترین قلم ساخته شده است. این قلم صد دلاری و گران‌قیمت در حال حاضر با سری آی‌پد پرو سازگار است اما آیا اپل پشتیبانی از آن را برای رقابت با گلکسی نوت 7 به آیفون نیز خواهد آورد؟ تیم کوک در مصاحبه اخیر خود به همین موضوع اشاره کرده است.

به اعتقاد تیم کوک Apple Pencil یک استایلوس نیست و تفاوت زیادی بین این قلم و قلم‌هایی که کاربران پیش از این در دستگاه‌های دیجیتالی از آن استفاده می‌کردند وجود دارد. کوک البته جمله مشهور استیو جابز که «اگر یک استایلوس دیدید، بدانید آن‌ها کار را خراب کرده‌اند» را فراموش نکرده اما اعتقاد دارد اگر جابز هنوز زنده بود از Apple Pencil استقبال می‌کرد. به اعتقاد کوک اگر استیو جابز کارهایی که کاربران با Apple Pencil انجام می‌دهند را می‌دید عاشق آن می‌شد.

به گفته تیم کوک Apple Pencil همیشه به صورت اختصاصی برای آی‌پد پرو باقی نخواهند ماند و می‌توان چیزهای فوق‌العاده‌ای با آیفون نیز توسط آن خلق کرد. به اعتقاد بعضی‌ها صفحه‌نمایش آیفون برای استفاده با قلم کوچک است اما همان‌طور که می‌دانید گلکسی نوت 7 با صفحه‌نمایش کمی بزرگتر عملکرد خوبی با قلم S-Pen دارد. البته یکی از مشکلات استفاده از قلم اپل این است که نه‌تنها باید آن را شارژ کنید بلکه جایی درون تبلت برای قرار دادن آن وجود ندارد. به این ترتیب استفاده از آن با گوشی سخت‌تر هم خواهد شد و همیشه احتمال گم کردن قلم وجود دارد.

گفتنی است آیفون‌هایی که اپل همین هفته رونمایی خواهد کرد به استایلوس مجهز نخواهند بود اما شاید در آینده قلمی مخصوص آیفون با طراحی متفاوت را از اپل شاهد باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33637 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/06/16 تعداد مشاهده: 2597
سافت گذر