کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ منتشر شد

فیس‌بوک با اعلام خبر انتشار اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ کاربران را هیجان زده کرد،‌ با این حساب از این پس کاربران کامپیوترهای شخصی و تبلت‌هایی که به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مجهز هستند قادر به نصب اپلیکیشن اینستاگرام خواهند بود.


Instagram-on-PC

به گزارش سافت گذر و به نقل ازفارنت؛ فیس‌بوک به عنوان مالک و توسعه دهنده اینستاگرام رسما انتشار اپلیکیشن نسخه ویندوز ۱۰ را تایید کرد، بنا به گفته فیس‌بوک اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ از همین حالا در ویندوز استور قابل دانلود است.

حدود ۶ ماه پیش،‌ اینستاگرام، فیس‌بوک و فیس‌بوک مسنجر برای پلتفرم یونیورسال ویندوز (UWP) منتشر شده بود، این پلتفرم به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌هایی را بر اساس دستگاه کاربر و اندازه صفحه نمایش آن توسعه دهند، به این ترتیب یک اپلیکیشن به تنهایی می‌تواند در ویندوز ۱۰ نسخه کامپیوترهای شخصی، ویندوز ۱۰ نسخه تبلت‌ها، ویندوز ۱۰ نسخه گوشی‌های موبایل، کنسول‌ بازی ایکس‌ باکس وان و هدست‌های هولولنز توسعه داده شود، اما  اینستاگرام از این قافله تاکنون عقب افتاده بود.

در نسخه‌ای که اکنون در ویندوز استور قرار دارد،‌ اینستاگرام برای کامپیوترهای شخصی و تبلت‌هایی که از ویندوز ۱۰ بهره می‌برند به راحتی قابل استفاده است. به این ترتیب عکس‌‌های جدید به همراه قسمت‌ اعلان‌ها به راحتی در اپلیکیشن ویندوز ۱۰ اینستاگرام قابل دسترسی است. از طرف دیگر امکان پست و ویرایش عکس‌ها به همراه دریافت اعلان‌های جدید در قسمت نوتیفیکیشن‌های ویندوز ۱۰،‌ امکان ارسال پیام مستقیم در اینستاگرام، دسترسی به ویژگی جدید Stories و جستجوی کاربران نیز در اپلیکیشن نسخه ویندوز ۱۰ اینستاگرام تعبیه شده است.

instagtam-windows

اینستاگرام در ابتدا با هدف استفاده بر روی گوشی‌های موبایل ساخته شده بود،‌ قرار بر این بود تا کاربران عکس‌‌های خود را با استفاده از این اپلیکیشن در پلتفرم‌های موبایل با یک دیگر در قالب یک شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند؛ اما پس از مدتی محبوبیت اینستاگرام بیشتر از انتظار شد و به لطف پشتیبانی فیس‌بوک از اینستاگرام، در خواست‌های زیادی برای نسخه دسکتاپ اینستاگرام مطرح شد. ناگفته نماند که در قسمت راهنمای اینستاگرام تاکید شده است که ممکن است برخی از امکانات اینستاگرام نظیر گرفتن عکس و ویدئو و آپلود آن در نسخه‌های ویندوز ۱۰ دسکتاپ به خوبی کار نکند.

لازم به ذکر است که اساس کار اینستاگرام تعامل با صفحه‌نمایش‌های لمسی گوشی‌های همراه هوشمند است و با این حساب بعید به نظر می‌رسد تعامل کاربران اینستاگرام با صفحه‌نمایش کامپیوترها و وب‌کم چندان دلچسب به نظر برسد. اما از این نقص که بگذریم،‌ نمایش و مرور عکس‌های اینستاگرام بر روی صفحه‌نمایش بزرگ کامپیوترهای شخصی و همچنین تبلت‌های ویندوزی چندان هم خالی از لطف نیست.

به این ترتیب اینستاگرام از خوان‌های مختلف مایکروسافت، یکی از سخت‌ترین خوان‌ها که کامپیوترهای شخصی است را پشت سر گذاشته است و با این حساب انتظار می‌رود در آینده شاهد انتشار اپلیکیشن اینستاگرام برای ایکس‌باکس وان باشیم. در نهایت هم روزی خواهد رسید که اینستاگرام برای هدست‌های واقعیت افزوده هولولنز منتشر شود تا کاربران اینستاگرام تعامل کاملی با عکس‌های به اشتراک گذاشته شده داشته باشند.

appnet-windows-store

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34060 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/07/23 تعداد مشاهده: 2837
سافت گذر