کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ در حال ساخت یک کروم بوک رده بالای جدید است

به تازگی گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه کمپانی سامسونگ احتمالا در حال کار بر روی یک کروم‌بوک جدید رده‌بالا است.

سامسونگ در حال ساخت یک کروم بوک رده بالای جدید است

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت، سامسونگ در سکوت کامل و بدون ایجاد رویدادهای خبری، کروم‌بوک جدیدی را در وب‌سایت کره‌ای‌ زبان خود قرار داده است. این محصول که کروم‌بوک‌پرو Chromebook Pro نام دارد، یک دستگاه رده‌بالا بوده که مجهز به نمایشگری ۱۲.۳ اینچی از نوع لمسی است و البته می‌توان این صفحه‌نمایش را به صورت ۳۶۰ درجه چرخاند. پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای این دستگاه شامل شش هسته‌ی ۲ گیگاهرتزی بوده و حافظه‌ی رم آن نیز ۴ گیگابایت است. حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی این محصول هم ۳۲ گیگابایت بوده و علاوه بر این یک قلم استایلوس نیز برای این کروم‌بوک در نظر گرفته شده است. سیستم‌عامل کروم‌بوک‌پرو سامسونگ، همانطور که احتمالا می‌دانید، کروم‌او‌اس (Chrome OS) بوده و البته امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی نیز بر روی این دستگاه فراهم شده است. سامسونگ هنوز به صورت رسمی این محصول را معرفی نکرده و به همین  دلیل در حال حاضر مشخص نیست که قیمت آن چقدر خواهد بود. علاوه بر این زمان عرضه‌ی کروم‌بوک‌پرو به بازار هم اعلام نشده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

با توجه به گزارشی که به تازگی در دسترس قرار گرفته، سامسونگ در حال کار بر روی یک کروم‌بوک رده‌بالای دیگر است و امکان دارد این محصول حتی بهتر از کروم‌بوک‌پرو باشد. ظاهرا کد نام این دستگاه Caroline است و یک پردازنده‌ی Skylake اینتل بهره می‌برد. همچنین گفته شده که این کروم‌بوک همانند کروم‌بوک‌پرو از نوع تبدیل شونده بوده و قلم استایلوس هم دارد.

به نظر می‌رسد کروم‌بوک کارولین، تنها محصول بین کروم‌بوک‌های سامسونگ است که قابلیت‌های گسترده‌ای برای استفاده از قلم استایلوس آن در سیستم‌عامل کروم‌او‌اس توسعه داده شده است. با توجه به اطلاعاتی که از قلم استایلوس کارولین فاش شده، ایمیل شخص فاش کننده از کمپانی سامسونگ بوده است. البته این مورد باعث نمی‌شود که ساخت کروم‌بوک کارولین را به صورت کامل تایید کنیم ولی در هر حال می‌توان گفت که ممکن است سامسونگ در حال توسعه‌ی یک کروم‌بوک جدید و رده‌بالای دیگر نیز باشد. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34212 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/08/03 تعداد مشاهده: 1958
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر