کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه اندروید اپلیکیشن سلفی مایکروسافت در گوگل‌پلی عرضه شد

مااپلیکیشن سلفی مایکروسافت طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل پیش از این شاهد انتشار اپلیکیشن سلفی مایکروسافت برای کاربران iOS بودیم، اکنون نیز این اپلیکیشن برای کاربران اندرویدی در گوگل‌پلی منتشر شده است.


microsoft-selfie

به گزارش سافت گذر و به نقل ازفارنت؛ اپلیکیشن‌ سلفی مایکروسافت، ابزاری تمام عیار برای عکس‌های سلفی است، این اپلیکیشن پس از انتشار برای پلتفرم ویندوز موبایل و گوشی‌های لومیا توانست نظر کاربران را جلب کند و در نتیجه شاهد انتشار آن برای کاربران iOS هم بودیم. از آن زمان حدود یک سال گذشت تا اینکه مایکروسافت دل به دریا زد و اکنون اندرویدی‌ها نیز میزبان اپلیکیشن سلفی‌مایکروسافت در گوگل‌پلی هستند.

اپلیکیشن سلفی مایکروسافت با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده و بدست آوردن اطلاعات مختلف، قادر است سن و جنسیت کاربر را تشخیص دهد، این اطلاعات به گرفتن عکس‌های سلفی بهتر با این اپلیکیشن کمک می‌کند.

مایکروسافت به اپلیکیشن سلفی خود زیاد می‌بالد و مدعی است این اپلیکیشن میتواند عکس‌های سلفی معمولی را گرفته و به عکس‌هایی طبیعی‌تر و بهینه‌تر تبدیل کند. در کنار این ویژگی‌ها مایکروسافت برای عملکرد هر چه بهتر اپلیکیشن سلفی خود، تعداد ۱۲ فیلتر مختلف را نیز برای عکاسی تعبیه کرده است.

خوشبختانه مایکروسافت دست و دل بازی به خرج داده و تمامی این ویژگی‌های موجود در اپلیکیشن سلفی خود را به رایگان در اختیار کابران iOS و اندروید قرار داده است.

appnet-google-play

appnet-app-store

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34380 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/08/16 تعداد مشاهده: 2384
سافت گذر