کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733701281 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

آزمایش تکنولوژی جدید شارژ بیسیم توسط دیزنی

بخش تحقیقاتی شرکت دیزنی آزمایش راهکار جدیدی را برای استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم، آن‌هم بدون نیاز به صفحات شارژ آغاز کرده است.

آزمایش تکنولوژی جدید شارژ بیسیم توسط دیزنی

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛در حال حاضر شرکت Energous پیشتاز بازار در حوزه آزمایش و تحقیق روی راهکارهای شارژ بی‌سیم مستقل از صفحه‌های فیزیکی ویژه شارژ است. استاندارد WattUp این شرکت، فرصتی تازه فراهم کرده تا توان الکتریکی را از طریق فرکانس‌های رادیویی در محدوده ۵.۸ گیگاهرتز، بین واحد انتقال دهنده و یک گیرنده کوچک که می‌توان در دستگاه‌های مختلف الکتریکی و الکترونیکی تعبیه کرد، جابه‌جا کند. هرچه تعداد آنتن‌هایی که می‌توانند فرایند پرتاب و دریافت این امواج را انجام دهند بیشتر باشد، توان بیشتری هم برای استفاده دستگاه مقصد تأمین خواهد شد. نکته قابل توجه اینکه استاندارد یادشده، قابلیت حمل و نقلی در حد آنچه در گوشی‌های همراه شاهد هستیم، فراهم کرده است.

از طرف دیگر، دیزنی ریسرچ هم وارد گود شده است تا راهکاری ایستا اما با توان بالاتر برای استفاده از تکنولوژی شارژ بی‌سیم راه‌اندازی کند. شاید در نگاه اول از ورود دیزنی به این حوزه متعجب شوید؛ اما اگر نیم‌نگاهی به تعداد پارک‌های تفریحی این شرکت داشته باشید، متوجه خواهید شد که تکنولوژی یادشده برای دیزنی کاربردهای متفاوتی خواهد داشت. تکنولوژی استفاده شده توسط دیزنی که به‌طور مخفف QSCR نام دارد، از سیم‌پیچ تسلا برای تولید میدان الکتریکی ویژه انتقال انرژی استفاده می‌کند. با وجود این، مشکل اینجا است که راهکار یادشده برای سلامت انسان بی‌خطر نیست. برای مقابله با خطرات احتمالی، اتاقکی فلزی طراحی شده تا جریان‌های الکتریکی به‌طور کاملا آزادانه در آن حرکت کنند. علاوه بر این، خازن‌هایی هم در دیوارها، سقف و کف تعبیه شده است تا انرژی الکتریکی را دریافت کند و مانع از انتشار آن در محیط اطراف و نفوذ به بافت‌های انسانی شوند.

در حال حاضر، آزمایش این راهکار در اتاقی به حجم ۵۴ متر مکعب انجام شده است. نتایج این آزمایش از انتقال موفقیت آمیز توان با فرکانس ۱.۳۲ مگاهرتز به‌منظور انتقال ۱۹۰۰ وات توان موثر به دستگاه‌های الکترونیکی داخل اتاق حکایت دارد. حاشیه بهره‌وری این راهکار، ۴۰ درصد است، در حالی که بیشینه بازده ثبت شده به ۹۵ درصد هم می‌رسد.

در این آزمایش، لامپ‌های مختلف و یک فن موجود در اتاق، توان الکتریکی مورد نیازشان را دریافت کردند. یک گوشی هوشمند در محیط اتاقک شارژ شد و یک ماشین اسباب‌بازی کنترلی هم انرژی لازم را برای حرکت دریافت کرد. و تمام این‌ها فقط با نشر امواج AM در اتاق ممکن شد.

هیچ تردیدی نیست که آزمایش‌های بیشتری باید انجام گیرد تا مقادیر مربوط به بازده، عملکرد ایمن و اثرات احتمالی استفاده از این روش روی سلامت موجودات زنده ثبت و ضبط شود. با وجود این، انجام آزمایش‌های این‌چنینی که نتیجه آن در نشریه PLOS ONE هم به چاپ رسیده است، ما را به آینده تکنولوژی شارژ بی‌سیم مستقل از صفحات شارژ امیدوار خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35777 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/12/10 تعداد مشاهده: 1913
اخبار مرتبط
سافت گذر