کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۵ افزونه جادویی وردپرس برای افزایش تعداد مخاطبان سایت

وردپرس یکی از فراگیرترین پلتفرم‌هایی است که از سوی کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. محبوبیت وردپرس باعث شده است تا بسیاری از شرکت‌ها افزونه‌هایی را برای وردپرس عرضه کنند. این افزونه‌ها به مدیران سایت‌ها اجازه می‌دهد فرآیند انتشار مطالب را به سادگی مدیریت کنند. در این میان افزونه‌هایی که برای افزایش ترافیک سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند به شدت مورد توجه مدیران قرار دارد.

Instant Articles for WP

به گزارش سافت گذر و به نقل ازمجله شبکه؛ همان‌گونه که اطلاع دارید فیسبوک ویژگی جذابی به نام instant articles را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. این ویژگی به منتشرکنندگان اجازه می‌دهد مطالب سایت خود را در صفحه شخصی یا کاری خود در فیسبوک نیز وارد کنند. این افزونه به منظور افزودن چنین قابلیتی به سایت‌ها عرضه شده است. این افزونه صفحه فیسبوک را به وردپرس متصل می‌کند. این افزونه توامان با این‌که ترافیک سایت را بالا می‌برد، در مقابل تعدد افرادی که از صفحه فیس‌بوک‌تان بازدید کرده بازدید کرده‌اند را نیز افزایش می‌دهد.

Yoast SEO

از جمله افزونه‌های قدرتمندی است که در زمینه نظارت بر سئو سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این افزونه به طور مستمر محتوا و کیفیت سایت شما را در جهت دستیابی به شاخص‌های کلیدی که موتورهای جستجو بر مبنای آن‌ها کار می‌کنند مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

OptinMonster

آمارهای ارائه شده از سوی منابعی همچون الکسا نشان می‌دهند طیف گسترده‌ای از کاربران زمانی که محتوایی را روی یک سایت مطالعه می‌کنند، آن سایت را ترک می‌کنند. یک تکنیک برای حل مشکل فوق این است که مخاطبان را عضو سایت خود کرده و به طور خودکار مطالب روزانه را برای آن‌ها ایمیل کنید. افزونه optinMonster به شما اجازه می‌دهد فهرستی از ایمیل بازدیدکنندگانی که در سایت شما عضو شده‌اند را جمع‌آوری کنید و در ادامه خبرنامه‌های روزانه را برای آن‌ها ارسال کنید.

Inline Related Posts

این افزونه به شما اجازه می‌دهد مطالب مرتبط با یک موضوع را داخل همان صفحه وارد کنید. این‌کار مخاطب را کنجکاو می‌کند مطالب مشابه را نیز مطالعه کرده و مدت زمان بیشتری روی سایت شما قرار داشته باشد.

Share Buttons by AddThis

این افزونه به مخاطبان سایت شما اجازه می‌دهد مطالبی که در سایت منتشر می‌کنید را به ساده‌ترین شکل در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک قرار داده و بازنشر کنند. این افزونه به شما اجازه می‌دهد مکان قرارگیری و نوع ویجتی که محتوا را نمایش می‌دهد انتخاب کرده و بر مبنای طراحی سایت خود آن‌را سفارشی کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35796 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/12/11 تعداد مشاهده: 2500
سافت گذر