کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا می‌توان بر درآمد حاصل از ساخت اپلیکیشن‌ها حساب کرد؟!

محبوبیت برنامه‌های موبایلی روز به روز در حال افزایش است و بررسی‌ها نشان می‌دهد این محبوبیت در سال‌های آینده رشد چشمگیری خواهد داشت.
آیا می‌توان بر درآمد حاصل از ساخت اپلیکیشن‌ها حساب کرد؟!

به گزارش ایتنا از مهر، گزارش تازه این موسسه نشان می‌دهد که بازارهای برنامه‌های موبایلی در سال‌های آتی کماکان با استقبال فراوان مواجه می‌شوند و صرف هزینه در جهان برای خرید و استفاده از این نوع برنامه‌ها در سال ۲۰۲۱ به رقم سرسام آور ۱۳۹ میلیارد دلار می‌رسد.

در مقام مقایسه باید گفت این رقم در سال ۲۰۱۶ برابر با ۶۱.۸ میلیارد دلار و در سال ۲۰۱۷ معادل ۸۲.۲ میلیارد دلار برآورد شده است. از ۱۳۹ میلیارد دلاری که در سال ۲۰۲۱ صرف خرید و استفاده از برنامه‌های موبایلی می‌شود ۷۶.۵ میلیارد دلار مربوط به کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه، حدود ۳۵ میلیارد دلار مربوط به کشورهای قاره آمریکا و ۲۷.۵ میلیارد دلار مربوط به منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا خواهد بود.

بر اساس برآوردهای App Annie فروشگاه موبایلی شرکت اپل موسوم به iOS App Store کماکان بیشترین محبوبیت را خواهد داشت و در سال ۲۰۲۱ بیش از ۶۰ میلیارد دلار درآمد برای اپل به ارمغان می آورد. پس از آن هم گوگل پلی و دیگر بازارهای فروش برنامه های موبایلی اندرویدی قرار دارند.

مجموع درامدزایی برخی از بازارهای موبایلی مشهور به غیر از گوگل پلی مانند Tencent، Baidu، Xiaomi، Huawei از ۱۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ به ۲۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ می رسد. از جمله بازارهای نوظهور برنامه‌های موبایلی می‌توان به چین، مکزیک، برزیل و اندونزی اشاره کرد. اما بیشترین میزان درآمدزایی برای مالکان این بازارها مربوط به امریکا، چین، ژاپن، کره جنوبی و انگلیس خواهد بود. این سهم از ۷۵ درصد در سال ۲۰۱۶ به ۸۵ درصد در سال ۲۰۲۱ خواهد رسید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36166 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1396/01/14 تعداد مشاهده: 1552
کلید واژه ها:
سافت گذر