کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316218 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه دستگاه‌های متصل به اپل آی‌دی خود را پیدا کرده و حذف کنیم؟

به کمک قابلیت جدیدی در iOS 10.3، حالا می‌توانید تمام دستگاه‌هایی که به‌حساب کاربری اپل شما متصل شده‌اند را از آیفون خود ببینید.

می‌توانید وضعیت قابلیت‌های Find My Phone و بک‌آپ iCloud آن دستگاه‌ها را هم چک کنید. اطلاعات دستگاه نظیر مدل، نسخه و شماره سریال را ببینید. یا حتی کارت‌های Apple Pay را از آن‌ها پاک‌کنید. اینکه تمام اطلاعات در یک محل جمع‌آوری می‌شوند، مدیریت دستگاه‌های اپل را بیش‌ازپیش آسان می‌کند.

برای دسترسی به منوی جدید، به‌سادگی از هر دستگاه آی‌اواسی که به حساب کاربری اپل شما دسترسی دارد، تنظیمات را بازکنید. چینش جدید تنظیمات، بخش موردنظر ما را درست جلوی چشم قرار می‌دهد. بر لینک پروفایلتان در بالای صفحه ضربه بزنید تا منوی Apple ID را بازکنید.


به پایین منوی Apple ID بروید و در آنجا لیستی از تمام دستگاه‌هایی که به حساب کاربری اپل شما متصل شده‌اند را می‌بینید. این موارد می‌توانند شامل دستگاه‌های iOS، Apple TV، Apple Watch و کامپیوترهای احراز هویت شده بشوند. منظور از کامپیوترها، ماشین‌هایی که از ویندوز یا macOS که از نرم‌افزار iTunes یا iCloud به کمک حساب کاربری شخص استفاده می‌کنند است. در عکس‌های زیر از iPad برای بررسی هرکدام از ورودی‌ها استفاده می‌کنیم.


در اینجا می‌توانید اطلاعات متنوعی درباره دستگاه‌ها مثل وضعیت قابلیت Find My iPhone یا iPad یا وضعیت بک‌آپ‌های iCloud را ببینید. توجه کنید که اگر این قابلیت‌ها را فعال نکرده باشید، هیچ‌کدام را در اینجا نخواهید دید.


می‌توانید شماره مدل، شماره نسخه iOS و شماره سریال دستگاه را ببینید. این قابلیت برای زمانی که می‌خواهید جهت بهره‌مندی از گارانتی، شماره سریال را در اختیار کارمندان اپل قرار بدهید اما دستگاه را پیش خود ندارید بسیار کاربردی است. می‌توانید از این منو کارت‌های Apple Pay که در دستگاه موردنظر ثبت‌شده‌اند را هم جهت جلوگیری از سوءاستفاده حذف کنید.

مهم‌تر از همه، می‌توانید آن دستگاه را به کمک انتخاب گزینه Remove From Account در پایین‌ترین قسمت صفحه، از حساب کاربری خود حذف کنید. این کار به کمک یک‌بار لمس صفحه و بعد تائید دستور انجام می‌شود، اما مهم است بدانید که دقیقاً چه‌کاری را انجام می‌دهید.

با این کار دسترسی به iCloud و سرویس‌های دیگر اپل را از آن دستگاه حذف می‌کنید. شخصی که آن دستگاه را در دست داشته باشد، نمی‌تواند به کمک حساب شما خریدی انجام دهد یا به تنظیمات حسابتان دسترسی داشته باشد؛ اما توجه کنید که اطلاعات قبلی شما از آن دستگاه حذف نخواهد شد. برای اینکه از راه دور اطلاعات یک دستگاه را پاک‌کنید، باید قابلیت Find My … را برای آن دستگاه فعال کرده و ابتدا اطلاعات آن را پاک‌کنید، درنهایت دستگاه را از حساب خود حذف کنید.

همان‌طور که احتمالاً خودتان هم حدس زده‌اید، بعدازاینکه دستگاهی را از حساب خود پاک کردید اگر دوباره با Apple ID خود از آن دستگاه استفاده کنید، به لیست حساب کاربری‌تان بازخواهد گشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36489 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1396/02/04 تعداد مشاهده: 1567
کلید واژه ها: ,
سافت گذر