کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9146 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/29 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

ایسر از سری جدید لپ تاپ های Aspire و Swift رونمایی کرد

ایسر با معرفی چند لپ‌تاپ جدید، خانواده‌ی لپ‌تاپ‌های Aspire و Swift را به‌روزرسانی کرد.

ایسر از سری جدید لپ تاپ های Aspire و Swift رونمایی کرد

در جریان مراسم سالانه‌ی ایسر که به Next@Acer معروف است، از محصولات جدید زیادی از جمله مانیتور 4K HDR، کامپیوترهای از پیش آماده‌ی مجهز به پردازنده‌ی رایزن و چند مدل لپ‌تاپ جدید رونمایی شده است. لپ‌تاپ‌های جدید معرفی‌شده توسط ایسر در این مراسم، شامل سری اقتصادی Aspire، اولترابوک‌های Swift، لپ‌تاپ‌های گیمینگ Predator و تبلت هیبریدی Switch می‌شود. در ادامه به معرفی لپ‌تاپ‌های Aspire و Swift خواهیم پرداخت.

Aspire
ایسر در بیانیه‌ی رسمی معرفی سری جدید لپ‌تاپ‌های Aspire، آن‌ها را به سه دسته تقسیم کرده است: «لپ‌تاپ‌های Aspire 1 و Aspire 3 با تمرکز بر خانواده و دانشجویان»، «لپ‌تاپ‌های کاربردی Aspire 5 با کارایی عمومی» و «لپ‌تاپ‌های بالارده‌ی Aspire 7».

اگر از علاقه‌مندان به اخبار سخت‌افزار و مخصوصا اخبار مرتبط با پردازنده‌ باشید، پی بردن به فلسفه‌ی نام‌گذاری لپ‌تاپ‌های ایسر نباید برایتان کار چندان دشواری باشد. همانطور که AMD به تقلید از اینتل از اعداد ۵ و ۷ برای پردازنده‌های میان‌رده و بالارده‌ی رایزن خود استفاده می‌کند؛ ایسر نیز علاوه بر دو عدد یادشده، از اعداد ۱ و ۳ برای نام‌گذاری لپ‌تاپ‌های پایین‌رده‌اش استفاده کرده است.

لپ تاپ aspire 1 ایسر
لپ‌تاپ اقتصادی Aspire 1 ایسر

به طور دقیق‌تر، لپ‌تاپ‌های Aspire 1 تنها از پردازنده‌های سلرون و پنتیوم اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی ادغام‌شده در CPU استفاده می‌‌کنند. لپ‌تاپ‌های Aspire 3 باوجود استفاده از پردازنده‌های سری Core در کنار سلرون و پنتیوم، همچنان از حافظه‌ی گرافیکی مجزا محروم هستند. در سری Aspire 5 دیگر خبری از پردازنده‌های غیر Core نیست و برای پردازش گرافیکی، از کارت‌ گرافیک انویدیا استفاده می‌شود. سری Aspire 7 نیز از مشخصاتی مشابه سری Aspire 5 برخوردار است؛ با این تفاوت که کارت‌های گرافیک به‌کاررفته در آن قدرتمندتر هستند.

روند افزایش میزان رم و فضای ذخیره‌سازی نیز مانند روند افزایشی قدرت پردازنده و گرافیک، از روی شماره‌ی مدل لپ‌تاپ‌های Aspire قابل پیش‌بینی است. در پایین‌ترین سطح، Aspire 1 چهار گیگابایت حافظه‌ی DDR3L دارد و تا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی eMMC در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در آن سوی طیف لپ‌تاپ‌های Aspire، لپ‌تاپ بالارده‌ی Aspire 7 با ۳۲ گیگابایت رم DDR4 (با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتزی) و ۵۱۲ مگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع M.2 SSD به همراه یک هارد دیسک ۲ ترابایتی قرار گرفته است. لپ‌تاپ‌های Aspire 3 و Aspire 5 نیز از لحاظ مشخصات بین این دو قرار می‌گیرند.

لپ تاپ اسپایر 5 ایسر
لپ‌تاپ میان‌رده‌ی Aspire 5 ایسر

اما لپ‌تاپ‌های Aspire جدید قرار نیست بالارده‌ترین لپ‌تاپ‌های ایسر باشند؛ بلکه فلسفه‌ی وجودی آن‌ها ارائه‌ی عملکردی قابل قبول با قیمتی مناسب است (این موضوع را با توجه به این نکته که قوی‌ترین گرافیک به‌کاررفته در این سری، GTX 1060 است، می‌توان به خوبی متوجه شد).

قیمت لپ‌تاپ‌های Aspire 1 از ۲۱۹ دلار، Aspire 3 از ۲۹۹ دلار، Aspire 5 از ۴۴۹ دلار و Aspire 7 از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود و زمان عرضه‌ی آن‌ها به بازار حدود یک ماه دیگر خواهد بود.

Swift
اوضاع برای لپ‌تاپ‌های باریک سری Swift کمابیش مشابه سری Aspire است. لپ‌تاپ‌های Swift 1 جدید به پردازنده‌های سلرون و پنتیوم مجهز هستند و از پردازنده‌ی گرافیکی مجزا بی‌بهره خواهند بود. اما لپ‌تاپ‌های Swift 3 از پردازنده‌های سری Core اینتل استفاده خواهند کرد و با کانفیگ‌های مختلف، با یا بدون پردازنده‌ی گرافیکی مجزا، به بازار عرضه خواهند شد.

لپ تاپ ایسر swift
لپ‌تاپ‌های سری Swift در رنگ‌های متنوع‌تری نسبت به سری Aspire عرضه می‌شوند

اما وجه تمایز اصلی لپ‌تاپ‌های سری Swift با Aspire، استفاده‌ی تمامی آن‌ها (حتی مدل‌های پایه) از نمایشگر فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) IPS، شاسی باریک‌تر، وزن کمتر و تنوع رنگ است.

ایسر همچنین اعلام کرده است که نسخه‌ی Special Edition لپ‌تاپ Swift 3 با استفاده از محافظ گوریلا گلس به بازار عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد به‌جز محافظ، نسخه‌ی مخصوص Swift 3 با نسخه‌ی ۱۴ اینچی آن تفاوتی نداشته باشد.

قیمت Swift 1 از ۳۲۹ دلار و Swift 3 از ۵۹۹ دلار شروع خواهد شد و هر دو مدل هم‌زمان با سری Aspire به بازار عرضه خواهند شد. در ادامه جدول مقایسه‌ی مشخصات لپ‌تاپ‌های Aspire و Swift جدید را مشاهده می‌کنید.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36593 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/10 تعداد مشاهده: 1246
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر