کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابررایانه جدید چین ۸ برابر سریع‌تر از سان وی تایهولایت ۹۳ پتافلاپسی

چینی‌ها با وجود در اختیار داشتن سریع‌ترین ابررایانه‌ی جهان، در پی توسعه‌ی سوپرکامپیوتری ۸ برابر سریع‌تر از سان وی تانهلایت ۹۳ پتافلاپسی هستند.

ابررایانه جدید چین ۸ برابر سریع‌تر از سان وی تایهولایت ۹۳ پتافلاپسی

تیم چینی توسعه‌دهنده‌ی ابررایانه‌ی سان وی تایهولایت اعلام کرد که درصدد ساخت ابررایانه‌ی جدیدی است که تا ژوئن ۲۰۱۸ تکمیل خواهد شد و عنوان قوی‌ترین سوپرکامپیوتر جهان را مال خود خواهد کرد. چینی‌ها در سال‌های اخیر فعالیت خود در حوزه‌ی تولید ابررایانه را سرعت بخشیده‌اند؛ به‌طوری‌که در دو سال اخیر عنوان قوی‌ترین ابررایانه‌ی جهان در اختیار چینی‌ها است. سان وی تایهولایت و پیش از آن تیانهه-۲ عنوان قوی‌ترین ابررایانه‌ی جهان را مال خود کرده بودند.

ابررایانه‌ی جدید چینی‌ها توسط مرکز ابررایانه‌ ملی (NSC) و مرکز ملی تحقیقات فناوری و مهندسی رایانش موازی (NRCPC) قادر خواهد بود ۱۰ به توان ۱۸ (یک کوینتیلیون) محاسبه در هر ثانیه اجرا کند که از این‌رو این ابررایانه، ۸ برابر سریع‌تر از سان وی تایهولایت با قدرت پردازشی ۹۳ پتافلاپس خواهد بود. ابررایانه‌ی جدید چینی با این وجود به‌عنوان قوی‌ترین سوپرکامپیوتر در لیست ۵۰۰ ابررایانه جهان قرار خواهد گرفت.

تولید ابررایانه‌ی جدید چینی‌ها در جینان آغاز خواهد شد. با استفاده از این ابررایانه‌ی جدید امکان انجام تحقیقات با کاربردهای علمی بیش از پیش در حوزه‌های زیست‌شناسی، هوا و فضا و سازه‌های دریایی مهیا خواهد شد. با در اختیار داشتن ابررایانه‌های جدید که قدرت پردازش بالایی می‌طلبند، محاسبات در حوزه‌هایی نظیر پیش‌بینی وضعیت هوا بهبود خواهد یافت و در نتیجه نتایج سریع‌تر از پیش به دست خواهد آمد.

در ماه نوامبر ژاپنی‌ها اعلام کردند که در نظر دارند سوپرکامپیوتری با قدرت پردازشی ۱۳۰ پتافلاپس توسعه دهند. وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن برنامه‌ریزی کرده است تا ۱۷۳ میلیون دلار برای توسعه‌ی این فناوری با نام ABCI یا AI Bridging Cloud Infrastructure اختصاص دهد. ژاپنی‌ها با برنامه‌ریزی برای تولید ابررایانه‌ی ۱۳۰ پتافلاپسی، در نظر داشتند عنوان قوی‌ترین سوپرکامپیوتر جهان را به خود اختصاص دهند؛ حال آنکه با اعلام جدید چینی‌ها باید ژاپنی‌ها را همچنان در رده‌ی دوم تصور کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37584 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/04/04 تعداد مشاهده: 1662
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر