کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ با سود عملیاتی ۱۲.۱ میلیارد دلاری در بهار ۲۰۱۷ رکوردشکنی می‌کند

براساس پیش‌بینی سامسونگ این کمپانی در طول سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی سود عملیاتی ۱۲.۱ میلیارد دلاری را کسب خواهد کرد که رکورد جدیدی برای کمپانی کره‌ای است.

سامسونگ با سود عملیاتی ۱۲.۱ میلیارد دلاری در بهار ۲۰۱۷ رکوردشکنی می‌کند

سامسونگ پیش‌بینی خود برای گزارش مالی سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی یا فصل بهار را منتشر کرده که براساس آن این کمپانی در فاصله‌ی ماه‌های آوریل تا ژوئن عملکرد بسیار درخشانی را از خود به ثبت رسانده است. این عملکرد درخشان در حالی بدست آمده که سامسونگ پاییز سال گذشته با مشکل بزرگی به نام گلکسی نوت ۷ و مشکل باتری آن دست و پنجه نرم کرد. براساس پیش‌بینی‌های سامسونگ انتظار می‌رود این کمپانی در فصل بهار به فروش ۵۸.۴ میلیارد دلاری دست پیدا کند. سود عملیاتی ثبت شده توسط سامسونگ به بیش از ۱۲.۱ میلیارد دلار خواهد رسید که از این‌رو این کمپانی کره‌ای برای اولین بار سودی فراتر از اپل را در سه ماه کسب خواهد کرد. پیش‌بینی‌های انجام شده نشان از این دارد که اپل طی سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ سود عملیاتی ۱۰.۵ میلیارد دلاری را به جیب خواهد رد. در صورتی که سامسونگ موفق شود تا به سود ۱۲.۱ میلیارد دلاری دست پیدا کند، عنوان سودده‌ترین کمپانی جهان در طول سه ماه را به خود اختصاص خواهد داد.

در صورتی که پیش‌بینی‌های سامسونگ درست از آب در آید، بهترین آمار مالی تاریخ سامسونگ در طول بهار ۲۰۱۷ رقم خواهد خورد. سامسونگ پیش‌بینی کرده تا شاهد افزایش ۱۸ درصدی فروش و رشد ۴۱ درصدی سود کسب شده باشد. تحلیل‌گران دلیل بهبود آمار مالی سامسونگ را در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس که با استقبال خوب کاربران روبرو شد، می‌دانند. ضمنا باید به فروش خوب تراشه‌های حافظه، تراشه‌های پردازشی و پنل‌های نمایشی نیز اشاره کرد که نقش پررنگی در افزایش فروش و سوددهی سامسونگ بازی کرده‌‌اند. سامسونگ در صورت عملکرد خوب در بهار سال ۲۰۱۷، به عملکرد درخشانش طی زمستان ادامه خواهد داد. با وجود اینکه سامسونگ عملکرد خوبی را در زمینه‌ی حافظه‌های تراشه و پنل‌های نمایشی داشته، اما با این وجود این کمپانی سرمایه گذاری‌های گسترده‌ای را برای افزایش ظرفیت تولید تراشه‌های حافظه و پنل‌های نمایشی انجام خواهد داد.

کره‌ای‌ها بصورت تفکیک شده آماری را در رابطه با عملکرد بخش‌های مختلف ارائه نکرده‌اند و برای اطلاع از اینکه هر از یک بخش‌های سامسونگ چه عملکردی داشته‌اند، باید به انتظار ارائه‌ی گزارش مالی این کمپانی بنشینیم که در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد. در صورتی که سامسونگ بتواند عملکرد کنونی خود در بخش حافظه‌ها را حفظ کند، قادر خواهد بود تا اینتل را از نظر تولید پردازنده پشت سر گذاشته و به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی تراشه در جهان تبدیل شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37789 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/04/17 تعداد مشاهده: 1290
کلید واژه ها: ,
سافت گذر