کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونگی مخفی سازی فایلها، تصاویر و نرم افزارها در اندروید

امروزه، تکنولوژی و قرار دادن برخی اطلاعات شخصی در گوشیهای هوشمند، تبدیل به بخشی از هویت انسان ها شده است که اگر سهل انگاری کوچکی رخ دهد، به راحتی اتفاقات ناگواری به وقوع خواهد پیوست.

نرم‌افزار تصویر فایل اندروید لانچر

به گزارش سافت گذر و بر اساس آمار، بسیاری از سرقت های اطلاعاتی به خاطر ایمن نبودن گوشیهای هوشمند می باشند.

در ادامه این گزارش، سعی می کنیم چگونگی مخفی کردن فایلها، تصاویر و نرم افزارها را در گوشی اندرویدی آموزش دهیم.

چگونگی مخفی سازی فایلها

بیشتر گوشیهای اندرویدی، قابلیت مخفی سازی فایلها را ندارند و به همین دلیل، ساده ترین راه، نصب نرم افزار می باشد.

بهترین نرم افزار برای این کار، File Hide Expert است که کافی است آن را به صورت رایگان از سافت گذر دانلود کنید. پس از اینکه این نرم افزار را نصب کردید، پیامی نمایش داده می شود که لیست فایلهای مخفی شما خالی است.

file-hide-expert-empty

برای مخفی کردن یک فایل، کافی است آیکون فولدر را از بالای سمت راست صفحه نمایش لمس کنید تا فرآیند مخفی سازی آغاز شود.

file-hide-expert-list

نوع فایلی که قصد مخفی سازی آن را دارید، اصلاً مهم نیست و فقط کافی است فایل مورد نظر را مخفی کرده و سپس به منوی اصلی گوشی بازگردید.

با گزینه Hide All می توان تمام فایلهای مورد نظر را مخفی کرد تا دیگر در گالری و دیگر نرم افزارهای مدیریت فایلها پدیدار نشوند. همچنین، با استفاده از گزینه Restore All نیز می توان فایلها را از حالت مخفی باز گرداند.

file-hide-expert-hide

شاید با خودتان بگویید اگر کسی وارد نرم افزار File Hide Expert شود، می تواند فایلهای مخفی شما را ببیند. پیشنهاد ما این است که گزینه درخواست پسورد برای باز کردن این نرم افزار را فعال نمایید. برای این کار، به قسمت منوی نرم افزار رفته و از بخش تنظیمات، نخستین گزینه، فعالسازی پسورد خواهد بود. اگر تیک این قسمت را فعال نمایید، از شما خواسته می شود تا پسورد مورد نظر را وارد کنید. فقط مراقب باشید که پسورد را فراموش نکنید زیرا برای هر بار باز کردن نرم افزار، نیاز به آن دارید و اگر پسورد را فراموش کردید، دیگر نمی توانید فایل مخفی شده را بازگردانید.

file-hide-expert-password

چگونگی مخفی سازی تصاویر

اگرچه نرم افزار File Hide Expert هر نوع فایلی را مخفی می کند، ولی گزینه مناسبی برای پنهان سازی تصاویر نیست. پیشنهاد ما این است که نرم افزار KeepSafe را دانلود و نصب نمایید.

keepsafe-home

برای کار با این نرم افزار، ابتدا باید رمزی را مشخص کرده و سپس هر چه را مد نظرتان است، مخفی کنید.

keepsafe-password

همچنین شما می توانید از فایلهای شخصی خود، فایل پشتیبان تهیه و به شیوه ذخیره ابری سیو کنید تا در مواقع اضطراری مانند خراب یا گم شدن گوشی، آنها را بازیابی نمایید.

keepsafe-hidden-pics

نرم افزار KeepSafe، به صورت رایگان در گوگل پلی استور وجود دارد ولی نسخه پریمیوم آن با قیمت ماهانه 4.99 دلار در دسترس است. در نسخه پریمیوم، امکاناتی نظیر پسورد تقلبی برای کاربران، هشدار در صورت ورود به نرم افزار و . . . وجود دارند.

البته برای مخفی سازی تصویر مورد نظر، به گالری گوشی مراجعه کرده و با استفاده از گزینه اشتراک گذاری و انتخاب نرم افزار KeepSafe، آن را مخفی نمایید.

چگونگی مخفی سازی نرم افزارها

معمولاً گوشی هایی که خریداری می کنیم، دارای نرم افزارهایی هستند که خیلی کم استفاده می شوند و حتی نمی توان آنها را لغو نصب کرد. راحت ترین راه برای خالی کردن منوی گوشی، مخفی سازی نرم افزارهای بلا استفاده است.

گوشیهای برخی از شرکت ها مانند سامسونگ، نیازی به نرم افزار اضافه ای برای مخفی سازی نرم افزارها ندارند ولی اگر گوشی شما سامسونگ نیست، از Nova Launcher استفاده کنید.

Screenshot_20151115-130600

این لانچر را دانلود و نصب کنید و به ترتیب از این قسمت ها، نرم افزارهایی که می خواهید مخفی نمایید را برگزینید.

Settings> App & Widget drawers> Hide Apps

مخفی سازی بدون نیاز به نرم افزار

با استفاده از یک راهکار بسیار ساده، می توان فایلها، صداها، تصاویر و یا ویدیوهایی که علاقه ای به ظاهر شدن آنها ندارید را از دسترس خارج کنید. در واقع با این کار شما آنها را مخفی نمی کنید و فقط نام آنها را تغییر می دهید و از دسترس خارج می نمایید.

برای این کار، فقط کافی است به نرم افزار مدیریت فایلهای شخصی گوشی مراجعه کرده و علامتی نظیر “.” را به نام فایل، تصویر، ویدیو و یا صدای مورد نظر اضافه کنید. مثلاً نام پوشه Download را به “Download.” تغییر دهید.

خلاصه

ممکن است برخی از افراد توانایی کار کردن با نرم افزارهای اشاره شده را داشته باشند و به همین دلیل دیگر فایل، تصویر و یا نرم افزار مخفی شما از دید آنها پنهان نیست. بنابراین بهترین راه حل، ذخیره تصاویر، ویدیوها، نرم افزارها و صداهای شخصی روی هارد اکسترنال یا وسیله ای غیر از گوشی هوشمند است.

منبع: androidauthority.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37956 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت‌گذر تاریخ خبر: 1396/04/29 تعداد مشاهده: 1979
سافت گذر