کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تیزر میت 10 با کنایه به مشکل فیس آیدی آیفون 10

هواوی تیزری جدید از میت ۱۰ منتشر کرده است که در آن به ضعف‌های منتسب به فیس‌‌آی‌دی آیفون ۱۰ نیز اشاره دارد.

تیزر میت 10 با کنایه به مشکل فیس آیدی آیفون 10

هواوی هیچ‌گاه به ساخت تیزرهای تبلیغاتی ظریف و هوشمندانه مشهور نبوده؛ اما ویدیوی جدید منتشرشده در صفحه‌ی فیسبوک غول چینی دنیای فناوری، یکی از عجیب‌ترین نمونه‌هایی است که این شرکت طی سال‌های اخیر ساخته است. هواوی پس از گذر از اپل و بدل‌ شدن به دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌ هوشمند در دنیا، شبکه عصبی جدید کوپرتینونشین‌‌ها را که در آیفون برای انجام وظایف پردازشی مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه یافته، هدف قرار داده است؛ یکی از وظایف موتور مبتنی بر شبکه‌های عصبی جدید اجرای تسک‌هایی مانند احراز هویت و تشخیص چهره در آیفون ۱۰ است.

هواوی مدعی است که با معرفی جدیدترین پرچم‌دار خود در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) از «گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی حقیقی» پرده‌برداری خواهد کرد. با صرف‌ نظر کردن از عبارت مبالغه‌آمیز به‌کاررفته در تیزر جدید هواوی، در حقیقت این شرکت چینی، احتمالا یکی از پیشروان اصلی حوزه‌ی هوش مصنوعی در دنیای موبایل خواهد بود. یکپارچه‌سازی یک واحد پردازش مبتنی بر هوش مصنوعی با تراشه‌ی موبایل، مزیت بزرگی محسوب می‌شود و امکان پردازش‌های سریع‌تر، طول‌عمر بیشتر باتری و امنیت بالاتر برای کاربران به‌ ارمغان می‌آورد. 



چندی پیش، هواوی در جریان نمایشگاه بین‌المللی ایفا از جدیدترین تراشه‌ی بالارده‌ی خود با نام کرین ۹۷۰ رونمایی کرد. این تراشه با واحد پردازش عصبی (NPU) مجزایی همراه است. همانند موتور عصبی اپل، NPU به‌کاررفته در تراشه‌ی کرین ۹۷۰، مجموعه‌ای از هسته‌های پردازشی است که به پردازش تسک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اختصاص داده شده‌اند. اما ممکن است راهکار هواوی در این خصوص یکپارچگی عمیق‌تری به‌ وجود آورد. 

هواوی در پرچم‌دار پیشین سری میت با نام میت ۹، از یادگیری ماشین برای سازگار کردن سیستم‌عامل گوشی با عادات کاربران استفاده کرد تا بدین ترتیب، توان پردازشی و حافظه‌ی رم گوشی به پرکاربردترین تسک‌های کاربر اختصاص یابد. اگرچه نمی‌توان با قاطعیت درخصوص کارایی چنین قابلیتی نظر داد (چرا که طبق اعلام هواوی، مزایای این قابلیت پس از چند ماه استفاده از گوشی آشکار می‌شود)؛ اما به‌وضوح می‌توان بلندپروازی‌های هواوی در زمینه‌ی بهره‌گیری از هوش مصنوعی در سطح سیستمی را دید.

شاید منظور چینی‌ها از عبارت «گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی حقیقی»، رونمایی از محصولی است که علاوه‌بر سخت‌افزار اختصاصی از قابلیت‌های نرم‌افزاری نیز برای بهره‌گیری از یادگیری ماشین استفاده می‌کند. به هر حال برای پی‌ بردن به منظور اصلی هواوی از به‌کار بردن واژه‌ی «هوش مصنوعی» در کنار یک گوشی هوشمند و قابلیت‌های آن، تا ۲۴ مهر باید منتظر بمانیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38708 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/06/28 تعداد مشاهده: 1493
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر