کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه از پیله امن شبکه های اجتماعی رها شویم

شبکه‌های اجتماعی و الگوریتم‌های آن‌ها، تنها محتوایی را که دوست داریم  به ما نشان می‌دهند و این باعث ایجاد رفتاری می‌شود که نظرات مخالف را قبول نمی‌کند.

چگونه از پیله امن شبکه های اجتماعی رها شویم

بانی فولی وانگ، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری Pique Ventures، در وب‌سایت کوئرا به پرسشی پاسخ داده است که شاید در ذهن کمتر فردی شکل گرفته باشد. شبکه‌های اجتماعی که امروزه به بخشی جدانشدنی از زندگی افراد تبدیل شده‌اند، مجهز به فیلترها و الگوریتم‌هایی هستند که تنها آن چیزی را که دوست داریم به ما نشان می‌دهند. سؤال مطرح‌شده این است که آیا این فیلترها ما را از درک نظرات مخالف با خودمان عاجز می‌کنند؟

وانگ در پاسخ خود به این نکته اشاره کرده است که طبیعت انسانی می‌تواند ما را از درک نظرات مخالف و حتی متفاوت عاجز کند. شبکه‌های اجتماعی و الگوریتم‌های آن‌ها نیز می‌توانند چنین خطری داشته باشند. افراد و الگوریتم‌ها می‌توانند رفتار مشابهی داشته باشند.

وقتی شما بخواهید تنها نظراتی که با شما موافق هستند بشنوید، زمانی که نظری مخالف می‌شنوید یکی از رفتارهای زیر را از خود نشان خواهید داد:

ناراحت می‌شوید، چرا که یک نفر مخالف شما است. نیازی نیست که آن‌ها به‌صورت مستقیم با شما مخالفت کنند. همین که نظرشان را بگویند و شما با آن مخالف باشید، احساس بدی خواهید داشت.
رفتار دیگر این است که به خاطر ناراحتی، سعی می‌کنید در مورد آن موضوع بحث نکنید یا اصلا افراد مخالف را از دایره‌ی اجتماعی خود کنار بگذارید.
در حالت دیگر، ناراحتی شما باعث می‌شود که دیگران ارتباطشان را با شما قطع کنید یا دیگر نظراتشان را با شما در میان نگذارند.
الگوریتم‌ها نیز به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که محتوای محبوب شما را بیشتر و آن چیزی را که دوست ندارید، کمتر به نمایش بگذارند. به بیان دیگر، آن‌ها نیز مانند مغز خود ما طراحی شده‌اند. شبکه‌های اجتماعی در این میان گناه بزرگی مرتکب شده‌اند. آن‌ها تنها افرادی که با دایره‌ی دوستان شما دوست هستند، معرفی می‌کنند. تنها محصولاتی را به شما نشان می‌دهند که دوست دارید و در نهایت شما را در دایره‌ای از تأیید و موارد دوست‌داشتنی حبس می‌کنند.

social network
برای رهایی از این دایره، می‌توانید با رعایت موارد زیر، خود را برای پذیرفتن نظرات مخالف آماده کنید:

۱- با مخالفت‌ها کنار بیاید. این کار به خودآگاهی، نفس عمیق، تفکر و حتی مدیتیشن نیاز دارد.

۲- انتخاب‌های خود را داشته باشید و از عمل به آنچه الگوریتم‌ها پیشنهاد می‌دهند دوری کنید.

۳- ارتباطات خود را به‌صورت عمدی با افرادی افزایش دهید که از پس‌زمینه‌های جغرافیایی، اعتقادی و عقاید متنوع با شما برخوردار هستند.

۴- ذهن خود را باز نگه دارید؛ اما خطوط قرمز را نیز بشناسید.

۵- دعوت افراد خارج از دایره‌ی اجتماعی خود را قبول کنید.

۶- سعی کنید گوش دادن و فهمیدن را تمرین کنید و عادات آنالیز کردن و قضاوت کردن را از خود دور کنید.

۷- زمان کمتری به شبکه‌های اجتماعی اختصاص دهید. ارتباطات مستقیم و نزدیک، سالم‌تر از ارتباطات مجازی هستند. وقتی اختلاف نظری وجود داشته باشد، حل کردن آن در ارتباطات رودررو بسیار سالم‌تر از بحث در شبکه‌های اجتماعی است.

کنار آمدن با نظرات مخالف و درک کردن آن‌ها، مانند ماهیچه‌ای است که به ورزش نیاز دارد و مهارتی است که با تمرین به دست می‌آید. این کار ممکن است در ابتدا کمی سخت باشد؛ اما فراموش نکنید که این مشکل، در همه‌ی افراد کم‌وبیش وجود دارد و همه باید برای حل آن تلاش کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38770 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/01 تعداد مشاهده: 1645
کلید واژه ها:
سافت گذر