کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تلفن همراهی که بدون باتری و با امواج نوری و رادیویی کار می‌کند

وقتی گوشی به شما این امکان را بدهد که بدون نیاز به باتری تماس بگیرید، دیگر چه کسی در مورد صفحه‌ی نمایش اولد یا نکات مربوط به مراقبت باتری صحبت می‌کند؟

تلفن همراهی که بدون باتری و با امواج نوری و رادیویی کار می‌کند

این تلفن همراه عجیب بخشی از یک برنامه‌ی پژوهشی گوگل است که کمک مالی بنیاد ملی علوم ایالات متحده را برای سرمایه‌ای در حدود ۲ میلیون دلار دریافت کرده است. با صرف این هزینه، وامسی تالا، یک تلفن همراه تک‌بیتی ایجاد کرد که می‌تواند تماس‌های تلفنی عادی شما را به خدمات اضطراری وصل کند تا در هر وضعیتی بتوانید تماس خود را برقرار کنید. تیم Jeeva Wireless قرار است این محصول را تجاری‌سازی کند.

با توجه به مقاله‌ای که در IEEE منتشر شده است:

این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید یا امواج RF، از نزدیک‌ترین ایستگاه مخابراتی دریافت می‌کند و بعد از آن، ارتباط با تلفن همراه مشتری در یک نقطه‌ی ثابت در یک شبکه حامل صورت می‌گیرد. سپس با یک تکنیک به نام Backscattering، گوشی می‌تواند با تغییر و بازتاب همان امواج به ایستگاه پایه، تماس صوتی ایجاد کند.
این تلفن حتی می‌تواند تماس اسکایپ برقرار کند:

ما همچنین قادر به برقراری تماس صوتی اسکایپ بودیم و اثبات کردیم که نمونه اولیه ساخته‌شده از اجزای تجاری موجود، می‌تواند با یک ایستگاه پایه و برنامه‌های کاربردی مانند اسکایپ ارتباط برقرار کند. با این تفاوت که این گوشی تنها ۳ میکرووات برق مصرف می‌کند که حدود ۱۰ هزار بار کمتر از مصرف گوشی‌های هوشمند فعلی است.
از آنجا که این تکنولوژی به تغییر در مسیر آنتن‌های مخابراتی نیازی ندارد، تالا معتقد است بسیاری از تلفن‌های همراه می‌توانند این ویژگی را در آینده‌ای نزدیک به‌راحتی داشته باشند. این گفته به این معنی است که شما حتی می‌توانید یک تماس با استفاده از یک تلفن خاموش برقرار کنید. تالا همچنین قصد دارد یک صفحه نمایش e-ink را اضافه کند تا به این منظور بتوان با استفاده از این تلفن بدون باتری، کارهای بسیار ساده‌ای نظیر ارسال پیامک نیز انجام داد. این مدل فعلی می‌تواند به قیمت ناچیز ۱ دلار برای هر گوشی تولید شود که این هزینه برای کشورهای درحال‌توسعه بسیار عالی و مقرون‌به‌صرفه است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38782 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/02 تعداد مشاهده: 1601
سافت گذر