کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساماندهی ارسال پیامک‌ تبلیغاتی با شماره‌های شخصی

بر اساس گزارش سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قرار است تا پایان مهرماه پیامک‌های تبلیغاتی که با شماره‌های شخصی برای مشترکان ارسال می‌شوند، ساماندهی ‌شود.

ساماندهی ارسال پیامک‌ تبلیغاتی با شماره‌های شخصی

یکی از مشکلاتی که هم‌اکنون کاربران با آن روبه‌رو هستند، دریافت مکرر پیامک‌های تبلیغاتی از شماره‌هایی است که امکان مسدود کردن آن‌ها وجود ندارد. ارسال چنین پیامک‌های مزاحمی در طول روز موجبات نارضایتی بسیاری از کاربران را فراهم کرده است.

حسین فلاح جوشقانی می‌گوید: «پیامک‌های تبلیغاتی که از طریق سامانه‌های ارسال پیام کوتاه و با سرشماره‌های مختلف برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شد با ایجاد سامانه #800* به‌طور مناسب ساماندهی شده است.»

به گفته‌ی سرپرست رگولاتوری، با توجه به نیاز ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی که با شماره‌های شخصی ارسال می‌شوند، ارتقاء سامانه 195 و راه‌اندازی بخش دریافت شکایات از طریق پیامک ضروری است تا مشترکان تلفن همراه در صورت لزوم بتوانند پیامک تبلیغاتی و شماره ارسال‌کننده را از طریق پیامک به سامانه 195 ارسال کنند.

اما یکی از معضلاتی که هم‌اکنون وجود دارد، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از سوی دارندگان کسب‌وکارهای جدید است. جوشقانی اعلام کرد: «موضوع کسب‌وکارهای نو و شیوه تبلیغات پیامکی آن‌ها، در حال حاضر در رگولاتوری در حال بررسی است تا سامانه‌ای برای این بخش طراحی شود که مشتریان کسب‌وکارها برای دریافت کردن یا نکردن پیامک تبلیغاتی از این کسب‌وکارها حق انتخاب داشته باشند.»

بر اساس گزارش وی، طبق نتایج بررسی و در صورت نیاز، مقرراتی در این حوزه نیز تدوین و برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارسال می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38805 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/03 تعداد مشاهده: 1933
سافت گذر