کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316725 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صفحه لمسی شکل پذیر (با حس لامسه) مایکروسافت

مايکروسافت در هفته جاري اختراعي را به ثبت رسانده است که انقلابي در ساخت صفحه نمايش لمسي با "حس لامسه" ايجاد ميکند. صفحه نمايشي که از تکنيکهاي فني براي متقاعد کردن کاربران در لمس واقعي اشياء استفاده مي کند به نحويکه ميتوان بافت و خلل و فرج تصوير نمايش داده شده را احساس کرد.

در حالي که صفحه نمايش هاي توليد شده قبلي، تنها توهمي از بافت را در فرد ايجاد ميکرد، تکنيک پيشنهادي مايکروسافت بر مبناي توليد يک بافت واقعي، با استفاده از سلولهاي پلاستيکي حافظه دار به اندازه پيکسل ساخته ميشود که مي تواند سطح شئي مورد نظر را با يک دستور بسازد.

هر چند که ساخت چنين صفحه اي يک رويکرد جديد محسوب ميشود، اما اولين در نوع خود نيست. نوکيا، غول مخابراتي، شرکت تحقيقاتي ديزني در پيتزبورگ پنسيلوانيا، و شرکت فنلاندي به نام Senseg در حال کار روي صفحه نمايشي هستند که با استفاده از ولتاژ ميتواند فرکانس هاي مختلفي ايجاد کند که به شبکه اي در زير صفحه نمايش لمسي اعمال ميشود، تا به انگشتان ما اينطور الغاء کند که شئي را لمس ميکند. اين صفحات به عنوان صفحه نمايشهاي vibrotactile شناخته شده است.

هرچند که اين صفحات خوب کار ميکنند، اما داراي محدوديتهايي نيز هستند. مثلا پر سر و صدا ميباشند. زيرا برخي از فرکانسهاي توليد شده در محدوده هاي صوتي قرار دارند، لذا صداي وزوز شنيده مي شود. شايد وجود چنين مشکلاتي باعث شد تا مايکروسافت به دنبال يک رويکرد اساسا متفاوت برود.

در ثبت اختراع مايکروسافت، پيشنهاد استفاده از يک لايه پلاستيکي حافظه دار داده شده که در بالاي يک صفحه نمايش لمسي بزرگ قرار ميگيرد و وقتي طول موج هاي مختلف نور ماوراء بنفش از زير به پيکسلهاي آن برخورد ميکند، شکل مورد نظر را روي آن ميسازد.

نام مخترع اين نوع صفحه، Erez Kikin-Gil ذکر شده است و اين ايده در صفحه نمايشهاي بزرگ مانند صفحات رو ميزي به جاي صفحات کوچک تلفن کاربرد دارد.

پروژکتوري که در صفحه ميز ساخته شده، يک تصوير را از زير به روي ميز اندازد. به محض آنکه کاربر آنرا لمس کند، بازتاب نور مادون قرمز بازگشتي از نوک انگشتانش توسط دوربين زير ميز، شناسايي و براي مشخص کردن موقعيت انگشت و ساخت قابليت حس لمس مورد استفاده قرار ميگيرد.

در اين ثبت اختراع، مايکروسافت پيشنهاد پوشش صفحه نمايش با نوعي پليمر شکل پذير متاثر از نور داده است. وقتي که يک طول موج نور ماوراي بنفش به يک پيکسل برخورد ميکند آنرا سفت و سخت کرده و بيرون ميزند، و هنگامي که طول موج ديگري بدان ميخورد، آنرا نرم ميکند. با مدوله کردن اين طول موجها مي توان بافت مورد نظر را ايجاد کرد.

يکي از کارشناسان دانشگاه پونسدام در آلمان معتقد است که اگر اين سيستم بخوبي کار کند، جاي اميدواري است زيرا اگر بتوان حروف روي کيبورد صفحه نمايش را به درستي برجسته کرد آنگاه ميتوان به سرعت بالاتري در تايپ روي کيبورد صفحه نمايش رسيد. اگر اين تکنيک بتواند روي صفحات کوچکتر هم کار کند ميتوان پايان کيپدهاي موبايل را نويد داد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3907 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn تاریخ خبر: 1389/09/11 تعداد مشاهده: 1548
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر