کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اسپیکر موتو اسمارت برای گوشی‌های سری موتو زد معرفی شد

موتورولا از اسپیکر هوشمندی با قیمت ۱۵۰ دلار برای اتصال به گوشی‌های سری موتو زد رونمایی کرد.

اسپیکر موتو اسمارت برای گوشی‌های سری موتو زد معرفی شد

موتورولا به‌تازگی اسپیکر هوشمندی برای اتصال به گوشی‌های سری زد معرفی کرده است که همانند دیگر ماژول‌های موتورولا به‌صورت مغناطیسی به پشت گوشی متصل می‌شود. این اسپیکر هوشمند ۱۵۰ دلاری برای دریافت فرامین به چهار میکروفون مجهز شده است. موتورولا دستیار هوشمند الکسای آمازون را برای اسپیکر خود انتخاب کرده است.

اسپیکر موتو اسمارت
با اتصال این اسپیکر هوشمند به گوشی، در حقیقت شما دستگاهی مشابه اسپیکر اکوی آمازون در اختیار خواهید داشت. شاید اتصال چنین اسپیکر بزرگی به گوشی برای دسترسی به یک دستیار هوشمند چندان منطقی نباشد؛ گوشی‌های اندروید به‌صورت پیش‌فرض و رایگان از دستیار هوشمند گوگل موسوم به گوگل اسیستنت استفاده می‌کنند، از این رو پرداخت هزینه برای چنین اسپیکری تنها برای کسانی که به اکوسیستم الکسا علاقه‌مند هستند منطقی به نظر می‌رسد.

موتورولا از اسپیکر دوگانه‌ی ۸ واتی و ۲۲ میلی‌متری در این ماژول استفاده کرده است. اسپیکر موتو اسمارت کمی نازک‌تر از اسپیکر ساندبوست جی‌بی‌ال و به یک باتری ۱۵۳۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. به ادعای موتورولا، این باتری تا ۱۵ ساعت استفاده‌ی ترکیبی روی شبکه‌ی 4G را پاسخگو خواهد بود. موتورولا اطلاعات خاصی از تأثیر این اسپیکر بر شارژ باتری گوشی در زمان استفاده نکردن، ارائه نکرده است.

نگاه نزدیک موتو ایکس 4 / hands on moto x4
موتورولا همچنین گوشی موتو ایکس ۴ را با دستیار هوشمند الکسا معرفی کرده است. پیش‌سفارش این گوشی میان‌رده از ۱۹ اکتبر و با قیمت ۴۰۰ دلار در آمریکا آغاز خواهد شد. موتورولا یک مدل ارزان‌قیمت‌ از موتو ایکس ۴ با ۷۰ دلار هزینه‌ی کمتر نیز عرضه خواهد کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39155 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/28 تعداد مشاهده: 1745
سافت گذر