کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

هواوی گوشی تاشو عرضه می‌کند

'گزارش‌ها حاکی هستند که هواوی گوشی تاشویی ساخته است؛ اما ظاهرا این دستگاه برای ارائه به بازار نیاز به بهبودهایی دارد.

هواوی گوشی تاشو عرضه می‌کند

شرکت هواوی که اخیرا گوشی‌های سری میت ۱۰ را معرفی کرد، برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای سال‌های آینده دارد. بر اساس گزارش Cnet، این شرکت چینی در حال کار روی گوشی تاشویی است که احتمال معرفی آن در سال ۲۰۱۸ وجود دارد؛ شاید این معرفی هم‌زمان با رونمایی سامسونگ از گوشی تاشوی خود با عنوان گلکسی X که شایعات زیادی درباره‌اش منتشر شده است، صورت گیرد.

ریچارد یو، مدیر اجرایی هواوی، در مصاحبه با Cnet تأیید کرد که نمونه‌ای از این دستگاه تاشو ساخته‌اند و اکنون این نمونه کار می‌کند؛ اما به بهبودهایی در زمینه‌ی طراحی مکانیکی نیاز دارد؛ به علاوه فناوری نمایشگر مورد استفاده باید از لحاظ میزان انحنا و فناوری مورد استفاده ارتقاء داده شود تا آماده‌ی ارائه به بازار شود.

کمپانی چینی زدتی‌ای نیز چندی پیش گوشی هوشمندی با نام Axon M معرفی کرد که قرار است از طریق شرکت AT&T در ماه‌های آتی عرضه شود. مشکلی که اکسون ام دارد این است که هنگام قرارگیری دو صفحه نمایش در کنار هم برای تشکیل یک نمایشگر ۶.۷۵ اینچی، فضای خالی قابل‌ توجهی میان آن دو پدید می‌آید.

گوشی تاشوی سامسونگ با نمایشگر کاملا یکپارچه، این فضای خالی را نخواهد داشت. هواوی نیز امیدوار است که دستگاهش این فضای خالی را نداشته باشد.

به گفته‌ی ریچارد یو، گوشی تاشوی این شرکت، دو صفحه نمایش دارد که در بین آن‌ها فاصله‌ی اندکی وجود دارد. یو می‌گوید: «این خوب نیست و ما باید از شر آن فضای خالی خلاص شویم.» اکنون جزئیات دیگری در خصوص اولین گوشی تاشوی هواوی در دست نیست؛ اما اگر این شرکت موفق شود بر مشکلات حاضر فائق بیاید، این دستگاه می‌تواند در آینده‌ی نزدیک به‌خوبی یکه‌تاز عرصه‌ی نوآوری در گوشی‌های هوشمند باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39165 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/29 تعداد مشاهده: 1557
کلید واژه ها: ,
سافت گذر