کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9151 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316151 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بیشترین گوشی‌های تقلبی 2017 از محصولات سامسونگ کپی شده‌اند

بنا به اعلام انتوتو، در سال ۲۰۱۷ بیشترین گوشی‌های هوشمند کپی‌شده، تقلیدی از محصولات سامسونگ هستند.

بیشترین گوشی‌های تقلبی 2017 از محصولات سامسونگ کپی شده‌اند

رشد بسیار زیاد بازار گوشی‌ هوشمند در سراسر جهان باعث شده است برخی از شرکت‌ها به تولید نمونه‌های کپی از گوشی‌های هوشمند پرطرفدار ترغیب شوند تا بدین طریق راهی آسان برای کسب درآمد داشته باشند. این روزها نمونه‌های کپی گوشی‌های هوشمند پرطرفدار در بازارهای محلی و بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین در دسترس مشتریان قرار گرفته است. حال داده‌های جدیدی که توسط ابزار مشهور بنچمارک‌گیری انتوتو منتشر شده است، اطلاعات جالبی در مورد محبوبیت گوشی‌های هوشمند کپی به ما ارائه می‌دهد. انتوتو یک نرم‌افزار بنچمارک‌گیری چینی است که از آن به‌منظور ارزیابی عملکرد گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود.

۳۶.۲۳ درصد از گوشی‌های هوشمند تقلبی، از روی محصولات سامسونگ کپی شده‌اند‌
معمولا شرکت‌های چینی سرعت زیادی در تولید نمونه‌های کپی گوشی‌های پرطرفدار برند سامسونگ دارند. این شرکت‌ها نمونه‌‌ی کپی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را حتی پیش از معرفی رسمی این دو محصول به بازار عرضه کرده‌اند. بنا به گزارش انتوتو، بیشترین نمونه‌های کپی در سال ۲۰۱۷ از روی گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ ساخته شده‌اند. آمار سال ۲۰۱۷ انتوتو که از بررسی ۱۷,۴۲۴,۷۲۶ دستگاه به‌دست آمده است، نشان می‌دهد که در مجموع ۲.۶۴ درصد از آن‌ها مربوط به گوشی‌های هوشمند کلون است. در این‌ میان ۳۶.۲۳ درصد از گوشی‌های کپی‌شده از روی محصولات سامسونگ تولید شده‌اند. پس از سامسونگ، اپل با سهمی ۷.۷۲ درصدی در جایگاه دوم لیست قرار گرفته و جایگاه سوم‌ مربوط به شیائومی است. باید اشاره کنیم که سهم شیائومی در لیست یادشده ۴.۷۵ درصد است.

گوشی کلون
نسخه‌ی اروپایی گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ اج به‌عنوان دستگاهی شناخته می‌شود که بیشترین مدل کلون از روی آن ساخته شده است و پس از آن هم نسخه‌ی چینی این گوشی قرار دارد. گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۸ پلاس، مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ گلکسی W، سایر محصولات سامسونگ محسوب می‌شوند که‌ مدل‌های کلون زیادی از آن‌ها تولید شده است؛ البته گوشی‌های برند سامسونگ در بازار کشور چین طرفداران خیلی زیادی ندارد و کمپانی‌های چینی به تولید گوشی‌های کلون ترغیب شده‌اند تا به سایر بازارهای تحت سلطه‌ی سامسونگ هم نفوذ کنند.

گوشی کلون
در این شرایط سؤالات مختلفی در ذهن ایجاد می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، ریسک‌های امنیتی و نگرانی در مورد حریم شخصی کاربران گوشی‌های کلون است. به نظر می‌رسد با این وضعیت خرید یک گوشی هوشمند میان‌رده‌ی اصل، منطقی‌تر از خرید نسخه‌ی کلون یک گوشی‌ هوشمند رده‌بالا است. افزون بر این، گوشی‌های کلون معمولا به‌طور کامل به نسخه‌ی اصل گوشی‌های پرطرفدار شباهت ندارند و از بسیاری امکانات و قابلیت‌های دستگاه‌های اصل بی‌بهره‌اند. برای جلوگیری از فریب خوردن هنگام خرید گوشی‌ هوشمند بهتر است این محصولات را از طریق کانال‌های توزیع رسمی و معتبر تهیه کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40330 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/11/03 تعداد مشاهده: 3230
سافت گذر