کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون‌ های 2018 اپل به باتری L شکل تک سلولی مجهز می‌شوند

بر اساس برخی گزارش‌ها، اپل درصدد تولید نسل بعدی آیفون با نمایشگری بزرگ‌تر از نسل فعلی است. حال به نظر می‌رسد آیفون‌های آتی اپل به باتری بزرگ‌تری نیز مجهز خواهند شد.

آیفون‌ های 2018 اپل به باتری L شکل تک سلولی مجهز می‌شوند

گویا ال‌جی تنها به تولید پنل‌های اولد برای آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل بسنده نکرده و وظیفه‌ی تهیه‌ی باتری برای این گوشی‌ها را هم بر عهده گرفته است. به گزارش وب‌سایت کره‌ای The Investor، ال‌جی نوع جدیدی از باتری‌های L-شکل را برای آیفون‌های آتی اپل تولید خواهد کرد.

طبق گزارش این نشریه، وظیفه‌ی ساخت این باتری‌ها به LG Chem واگذار شده که یکی از زیرمجموعه‌های ال‌جی است. باتری‌های جدید ال‌جی به‌صورت L-شکل طراحی شده‌اند و ضمن تک سلولی بودن، در مقایسه با باتری آیفون ۱۰ دارای ظرفیت بالاتری نیز هستند. لازم به ذکر است که آیفون ۱۰ به باتری L-شکل دو سلولی و با ظرفیت ۲۷۱۶ میلی‌آمپر ساعت مجهز است؛ این عدد اندکی بیشتر از ظرفیت ۲۶۷۵ میلی‌آمپر ساعتی باتری مستطیل شکل تک سلولی آیفون ۸ پلاس است.

افزایش ظرفیت باتری در کنار استفاده از نسل آتی پردازنده‌ی سری A که مصرف کمتری خواهد داشت، به معنای نزدیک شدن مدت‌زمان شارژدهی باتری نسل بعدی آیفون ۵.۸ اینچی اپل به آیفون ۸ پلاس است. آیفون ۸ پلاس به‌خاطر مدت‌زمان شارژدهی مناسب خود شناخته شده‌ است؛ همچنین نباید فراموش کرد آیفون ۵.۸ اینچی بعدی اپل به نمایشگر اولد مجهز خواهد بود که در مقایسه با نمایشگر ال‌سی‌دی موجود در آیفون ۸ پلاس، انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

هرچند کمتر از ۳ ماه از عمر آیفون ۱۰ می‌گذرد؛ اما از هم‌اکنون افراد زیادی منتظر معرفی نسخه‌ی بعدی آیفون ۱۰ با نام احتمالی آیفون ۱۰ پلاس (iPhoneX Plus) هستند که ممکن است به نمایشگر ۶.۵ اینچی مجهز شود. در صورت عرضه‌ی آیفون با نمایشگر ۶.۵ اینچی، این گوشی از نظر اندازه‌ی نمایشگر فبلت ۶.۳ اینچی نوت ۸ سامسونگ را نیز پشت سر خواهد گذاشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40369 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/11/08 تعداد مشاهده: 2149
سافت گذر