کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

تغییر استراتژی اپل برای بهبود کیفیت iOS

آیا شما هم متوجه وجود مشکلات زیادی در سیستم‌عامل iOS اپل شده‌اید و از نظر شما نسخه‌های جدید iOS دیگر مانند گذشته کم نقص نیستند؟ اپل هم به این موضوع پی برده و تصمیمی برای اصلاح این مشکل دارد.

تغییر استراتژی اپل برای بهبود کیفیت iOS

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل قصد دارد با با روندی آهسته‌تر، اقدام به افزودن امکانات جدید به سیستم‌عامل iOS کند. این تصمیم برای آن گرفته شده تا عرضه هر نسخه از iOS با کمترین میزان از باگ و نقص همراه باشد.

بسیاری از کاربران آیفون و آیپد اخیرا متوجه وجود مشکلات فراوانی در iOS شده‌اند و ادعا می‌کنند که طی سال‌های اخیر کیفیت نسخه‌‌های عرضه شده این سیستم‌عامل کاهش یافته است. این باگ‌ها شامل موارد مختلفی از اشکالات جدی تا نقص‌های آزاردهنده یا عجیب بوده‌اند. وب‌سایت‌ها و کارشناسان زیادی هم در مورد کاهش یافتن کیفیت نرم‌افزارهای اپل در سال‌های اخیر صحبت کرده‌اند.

البته باید توجه داشت که باگ‌ها و نقص‌های نرم‌افزاری طبیعی هستند و هیچ وقت نمی‌توان مدعی وجود نرم‌افزاری عاری از هر گونه اشکال شد. اشکالات امنیتی و ارائه وصله‌های امنیتی از مواردی است که همواره رخ می‌دهند و حتی امکان وجود نقص در خود وصله امنیتی هم موضوع عجیبی نیست.

همچنین باید متذکر شد، اپل بعد از مرگ استیو جابز، دستخوش تحولات بسیاری شده است. امروزه، محصولات اپل نسبت به زمانی که جابز بر روی صحنه می‌رفت و به معرفی و تشریح عملکرد آن‌ها می‌پرداخت بسیار پیچیده‌تر شده‌اند. اپل امروز با چنان حجمی به تولید و فروش محصولات مشغول است که شاید هیچ کس در گذشته نمی‌توانست تصور آن را بکند. در نتیجه‌ی این حجم عظیم محصولات و تعداد بالای کاربران، بروز مشکلات امنیتی در محصولات اپل، میلیون‌ها نفر را در سرتاسر دنیا با خطر مواجه می‌کند.

اما اگر بخواهیم روی دیگر سکه را در نظر بگیریم، اپل شرکتی نیست که با عرضه محصولاتی به بازار با بودجه پایین، در پی حداقل حاشیه سود ممکن باشد. نرخ حاشیه سود اپل از عرضه محصولاتش، در حدود ۳۸ درصد است که رقمی رویایی برای بسیاری از تولیدکنندگان سخت‌افزار محسوب می‌شود.

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، تمرکز اپل بر کیفیت، برای اطمینان از محقق شدن وعده‌های این شرکت در کنفرانس‌های سالانه توسعه‌دهندگان اپل است. کوپرتینویی‌ها قصد دارند که کارایی و قابلیت‌های جدید نرم‌افزارها، مطابق آن چیزی باشد که در تبلیغات شرکت عنوان می‌شود. به عقیده بسیاری از کاربران، اپل در گذشته پایبندی بیشتری به این تفکر داشته است.

علت مشکلاتی که دامن‌گیر توسعه iOS شده‌اند را شاید بتوان در دو چیز یافت. اولین مورد، فرایند به‌روزرسانی سالیانه این سیستم‌عامل توسط اپل است. اپل هر سال در ماه ژوئن تلاش می‌کند تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری iOS را با ارائه ویژگی‌های جدیدی شگفت‌زده کند. دومین مورد، اجبار برای عرضه نسخه جدید iOS به همراه عرضه آیفون‌های جدید به بازار است. توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری مجبور به آماده کردن iOS برای بارگذاری در آیفون جدید، قبل از آغاز عرضه محصول به بازار هستند. این چرخه‌های متوالی و سالیانه به شدت اپل و توسعه‌دهندگان iOS را تحت فشار گذاشته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، روند اصلاح فرایند توسعه iOS تنها محدود به رفع باگ‌ها نخواهد شد و شامل موارد زیر هم خواهد بود:

اصلاح و نوسازی اپلیکیشن Stocks
به‌روزرسانی ویژگی Do Not Disturb
ادغام بهتر و کارآمدتر سیری در قسمت جستجوی آیفون
بازطراحی رابط‌ کاربری انتقال عکس‌ها به آیپد
امکان بازی کردن هم‌زمان دو شخص، در بازی‌های واقعیت افزوده
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40570 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/11/28 تعداد مشاهده: 3212
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر