کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ARCore؛ فریم‌ورک واقعیت افزوده گوگل در MWC 2018 از راه می‌رسد

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که فریم‌ورک واقعیت افزوده‌ی گوگل موسوم به ARCore در رویداد MWC 2018 برای محصولات اندرویدی منتشر می‌شود.

ARCore؛ فریم‌ورک واقعیت افزوده گوگل در MWC 2018 از راه می‌رسد

در اواخر سال گذشته‌ی میلادی، آمیت سینگ، قائم‌مقام واحد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ی گوگل، از برنامه‌های این شرکت برای ارائه‌ی اپلیکیشن‌های مبتنی بر واقعیت افزوده برای «صد‌ها میلیون‌ دستگاه» تا پایان سال ۲۰۱۸ پرده برداشت. اکنون به‌ نظر می‌رسد که گوگل در جهت عملی‌‌ کردن وعده‌ی خود، گام‌های ابتدایی را به‌خوبی برداشته است؛ چرا که به گزارش Variety، غول دنیای فناوری، فریم‌ورک ARCore را در رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل امسال معرفی خواهد کرد.

ARCore یک کیت توسعه‌ی نرم‌افزار برای واقعیت افزوده است که کار توسعه‌دهندگان را در توسعه‌ی‌ محتوای AR ساده‌تر می‌کند. این کیت از فناوری‌های کنونی گوشی‌‌های هوشمند، نظیر دوربین و ماژول GPS بهره می‌برد؛ بنابر این به احتمال زیاد، با بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار سازگار خواهد بود. به گزارش Variety، گوگل در نظر دارد ARCore را برای شرکای کلیدی خود در دنیای گوشی‌های هوشمند اندروید ارائه دهد. این حرکت، بخشی از تلاش گوگل برای وارد کردن فناوری واقعیت افزوده به گوشی‌های اندروید در جریان رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل در شهر بارسلونا خواهد بود.

خاطرنشان می‌کنیم که سال گذشته، نسخه‌‌ای پیش‌نمایش ARCore برای توسعه‌دهندگان منتشر شد؛ اما این کیت در حال حاضر از دستگاه‌های محدودی مانند گوشی‌های پیکسل، گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس، گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۷ پشتیبانی می‌کند. پس از گذشت مدت کوتاهی از زمان معرفی ARCore، تیم لابراتوار دی‌دریم گوگل، چندین محتوای AR را با استفاده از این پلتفرم توسعه داد که اپلیکیشن‌هایی برای قدم زدن در محل‌های مختلف گوگل استریت ویو، اضافه‌ کردن آیتم‌های مجازی به خانه و یادگیری طرز تهیه‌ی اسپرسو را در بر می‌گیرند.

استیکرهای AR یکی از قابلیت‌هایی محسوب می‌شود که از پلتفرم ARCore بهره می‌برد و اوایل ماه دسامبر سال گذشته‌، به‌صورت گسترده‌ای برای دستگاه‌‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال مبتنی بر اندروید اوریو ۸.۱ منتشر شد. چنانچه ARCore‌ در جریان MWC به‌صورت رسمی منتشر شود، می‌تواند نقش یک عامل محرک برای اندروید را ایفا کند تا بدین ترتیب این سیستم‌عامل یارای رقابت با پلتفرم ARKit‌ اپل داشته باشد که سال گذشته همراه با عرضه‌ی آیفون ۱۰ منتشر شد.  
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40647 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/12/05 تعداد مشاهده: 2161
سافت گذر