کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316246 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده از بات های توییتری برای حل مشکلات شیمیایی

به گزارش سافت گذر، عبارت بات توییتر برای بسیاری از مردم معنی منفی دارد در حالی که پروژه انجام شده توسط دانشگاه گلاسکو قصد دارد با انجام کارهای الگوریتمی آنلاین، این نگرش را تغییر دهد.

توییتر بات ربات فناوری تکنولوژی

پروژه مورد اشاره توسط دکتر شیمی، لی کرونین و همکارانش انجام شد و آنها با استفاده از ربات ها و انجام آزمایش های ساده مانند ترکیب مایعات، عکس العمل های شیمیایی را در آزمایشگاه ها ثبت کردند.

قسمت توییتری این آزمایش به این قضیه مربوط می شود که ربات ها به طور فیزیکی در یک آزمایشگاه وجود ندارند و در دو آزمایشگاه مختلف، از طریق توییتر در حال برقراری ارتباط با هم هستند.

انجام برخی آزمایش های شیمیایی ساده مانند کشف یک نوع رنگ خاص از 117 ترکیب، باعث شد تا ربات ها، یافته های خود را با استفاده از سرویس میکروبلاگ یکدیگر به اشتراک بگذارند.

با انجام چنین شیوه ای، ربات ها توانستند زمان کمتری صرف کرده و به سؤالات بیشتری پاسخ دهند. در واقع آنها تقسیم کار انجام دادند.

حالا، این آزمایش ها می تواند در نوع اثباتی برای فعالیت های شیمیایی باشد که پنجره های جدیدی را به سوی شیمی باز می کند.

به گزارش سافت گذر، ایده استفاده از ربات برای انجام آزمایشات شیمیایی چندان جدید نیست ولی اتصال آنها با هم از طریق یک شبکه اجتماعی، فعالیتی نو می باشد.

کرونین خاطر نشان کرده است که این آزمایش می تواند با بیش از دو ربات انجام شود. یعنی می توان صدها ربات متصل به هم را در دنیا داشت که در حال انجام این آزمایش هستند.

به گزارش سافت گذر، کرونین می گوید:(( شما می توانید تصور کنید که مواد شیمیایی توانایی دسترسی به پلتفرم را دارند تا در صورت برخورد به مشکل، مشخص کنند که مسئله ای پیش آمده است)).

او بر این باور است که آزمایشگاه های مختلف می توانند با بکارگیری مولکولهای مختلف، آزمایش های مشابه را انجام داده و نتایج را اشتراک گذاری کنند.

او ادامه می دهد:(( این شیوه به شما اجازه می دهد تا آزمایش ها با مولکول های مختلف انجام شده و زودتر به نتیجه برسد. این کار قطعاً انجام شدنی است زیرا اینگونه یک ربات می تواند در یک ساعت 100 آزمایش انجام دهد، 2 ربات 200، 3 ربات 300 و . . .  بنابراین یک شیوه آزمایشی خطی خواهیم داشت)).

حالا با این اوصاف، باید با حداقل یکی از مصارف بات های توییتری آشنا شده باشید.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40890 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1396/12/27 تعداد مشاهده: 3107
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر