کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپ‌استور روی کاربران ایرانی بسته شد؟

بررسی های آی‌تی‌ایران نشان می‌دهد همه کاربران به صورت یکسان تحت این محدودیت قرار نگرفته‌اند. برخی کاربران اپراتورهای مختلف به ما اطلاع دادند که فعلا مشکلی را در استفاده از اپ استور ندارند. گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که اختلال روز گذشته ممکن است همان ارور 1009 معروف اپل باشد و این کمپانی متن آن را تغییر داده است. تا به این لحظه هیچ اطلاعیه رسمی در این زمینه منتشر نشده است و مطالب بر اساس گزارش‌های کاربران است.


بر اساس نظرسنجی که آی تی ایران روی توییتر انجام داده کاربران ایرانسل مشکلات کمتری را نسبت کاربران همراه اول در استفاده از اپ‌استور ( بدون فیلتر شکن) گزارش داده‌اند.  

آیا اپل می‌خواهد تمام گوشی های فعال در ایران را از اپ‌استور قطع کند؟ شاید.

اپل طی دو روز گذشته پیغامی را روی گوشی‌های آیفون فعال در ایران منتشر کرده مبنی بر اینکه « اپ‌استور در کشور یا منطقه شما در دسترس نیست» هرچند بسیاری از کاربران اپل طی ماه‌ها و حتی سال‌های اخیر بدون استفاده از فیلترشکن قادر به استفاده از اپ‌استور نبوده‌اند اما این نخستین بار است که اپل به طور واضح به کاربران داخل ایران پیغام فعال نبودن آن را می‌دهد. به بیان دیگر این نخستین بار است که به صورت واضح پیغامی را در سطح عمومی برای کاربران ارسال می‌کند که قادر به سرویس دهی در این کشور نیست. ایران تنها کشوری است که اپل چنین پیغامی را برای کاربران آن ارسال کرده است. 


مشخص نیست آیا این یک محدودیت قدیمی با پیغام جدید است یا احتمالا آغازی بر یک محدودیت استثنایی و گسترده. 

سایت مشهور The Verge در مطلبی نوشته به نظر می‌رسد اپل درحال مسدود کردن ترافیک از داخل ایران است. سایت‌های گیزمودو و ونچربیت هم در مطالبی به نقل از  Bleeping Computer مسدود شدن اپ استور در ایران را گزارش داده‌اند.

احتمالا این اقدام اپل به دنبال تشدید تحریم‌ها در دوره ریاست جمهوری ترامپ علیه ایران است و مشخصا مردم ایران را هدف قرار داده است. 

اپل در شهریور ماه امسال نیز شروع به حذف اپلیکیشن‌های کسب وکارهای ایرانی از اپ استور کرده بود.

هرچند به نظر می‌رسد تحریم‌ها دلیل اصلی این اقدام اپل باشد اما اپل همواره نشان داده در دنبال کردن تحریم‌ها چند قدم از دیگر شرکت‌ها جلوتر حرکت می‌کند. 

آذری جهرمی وزیر ارتباطات در شهریور ماه گفته بودکه ۱۱ درصد از بازار گوشی همراه ایران در اختیار اپل قرار دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 40896 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/12/27 تعداد مشاهده: 4749
سافت گذر