کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شناسایی فرد قاچاقچی از طریق اثر انگشت در تصویری از واتس اپ

به گزارش سافت گذر، پلیس جنوبی انگلیس در کشور ولز، اخیراً یک قاچاقچی را با استفاده از اثر انگشت دیده شده او در تصویری از واتس اپ شناسایی کرده است.

اسکنر اثر انگشت فناوری تشخیص چهره فناوری تکنولوژی واتس اپ

در انگلستان، پلیس این اجازه را دارد تا در صورت دستگیری یک متهم، محتویات گوشی او را بدون نیاز به اجازه مقامات قضایی بررسی کند. بر همین اساس، پلیس انگلستان توانست با استفاده از تصویری از یک متهم دیگر در گوشی او، اثر انگشت شریکش را شناسایی و سپس فرد مورد نظر را دستگیر نماید. اگرچه تصویر، اثر انگشت کاملی از فرد خاطی را نشان نمی داد، ولی باز هم پلیس توانست آن را با داده های محلی خود تطبیق دهد.

پس از این اتفاق، مقامات قضایی انگلستان تعداد زیادی از فوتوگراف ها را به پلیس ولز ارسال کرد تا دیگر متهمان را شناسایی کند.

البته دستگیری چنین شخصی، با این شیوه، برای چندمین بار است که رخ می دهد به طوری که پلیس کالیفرنیا و استرالیا نیز به ترتیب در سالهای 2015 و 2018 چنین کاری را انجام دادند.

پس از اینکه متهمان این پرونده اجازه صحبت کردن دریافت می کنند، می گویند که تصاویر گرفته شده توسط دوربین های مختلف دارای امنیت بسیار ضعیفی هستند.

حالا که صحبت از اسکنر اثر انگشت شد، باید بگوییم که این تکنولوژی در بسیاری از گوشیها به خوبی کار نمی کند بنابراین به راحتی می توان قفل گوشی یک نفر را باز کرد.

به همین خاطر، به اشتباه انداختن یک سیستم امنیتی در گوشی به راحتی می تواند فریب بخورد چه بسا تا به امروز فناوری تشخیص چهره نیز تا به امروز چندین بار اشتباه کرده است.

به گزارش سافت گذر، برای دریافت داده های مربوط به انسان، فقط کافی است تا داده های بیومتریکی را ضبط نمود که با توجه به ریتم قلب و تعریق دست ها در تصاویر، این داده ها به راحتی دریافت می شوند.

بهرحال تکنولوژی را باید با احتیاط کامل مورد استفاده قرار داد تا در آینده موجب بروز پشیمانی نشود.


منبع: futurism.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41172 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/01/30 تعداد مشاهده: 3024
سافت گذر