کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چمدان مجهز به هوش مصنوعی اختراع شد

در سفر احتمال اینکه از کشیدن چمدان خود خسته شوید بسیار زیاد است و ممکن است با خود بگویید که آیا نمی شود چمدان خودش به دنبال من بیاید؟؟؟

هوش مصنوعی چمدان بیجینگ چین بلوتوث اندروید اپلیکیشن iOS

به گزارش سافت گذر، یک شرکت استارتاپی که از شهر بیجینگ چین است و ForwardX Robotics نام دارد، چمدانی به نام Ovis اختراع کرده است که همین نیاز شما را برطرف می کند.

در Ovis، دو موتور برای حرکت دادن چرخها، چندین دوربین برای مکان یابی و چند پردازنده کووالکوم اسنپ دراگون مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد.

این چمدان بگونه ای طراحی شده که همواره به دنبال صاحب خود حرکت می کند و در سمت راست او متوقف می شود. Ovis توانایی حرکت با سرعت 10 کیلومتر بر ساعت را دارد.

گفته می شود این وسیله هوشمند توانایی تشخیص موانع مانند دیگر افراد را دارد و به صورت کاملاً اتوماتیک از میان آنها عبور می کند.

اگر کاربر بخواهد، می تواند Ovis را مانند یک چمدان معمولی با خود حمل کند. برای این کار کافی است تا فقط دسته آن را بکشد. البته این کارایی زمانی به چشم می آید که باتری 96 واتی و لیتیومی Ovis دیگر شارژ نداشته باشد.

به گزارش سافت گذر، باتری Ovis را می توان در کمتر از 4 ساعت شارژ کرد و همین مدت زمان شارژ نیز می توان آن را به اندازه 20 کیلومتر حرکت داد.

برای اینکه کاربر متوجه شود باتری Ovis در حال تمام شدن است (وقتی به 20 درصد رسید)، او می تواند اپلیکیشن اندروید یا iOS مربوطه را روی گوشی هوشمند خود نصب کند.

به علاوه، امکان شارژ گوشی باتری کاربر توسط دو کابل USB موجود در چمدان نیز فراهم شده است.

هوش مصنوعی چمدان بیجینگ چین بلوتوث اندروید اپلیکیشن iOS

اگر کاربر بیش از 2 متر از چمدان فاصله گرفت، یک ساعت که با بلوتوث به چمدان متصل است، به کاربر هشدار می دهد. ضمن اینکه اگر Ovis گم شد یا به سرقت رفت، با اپلیکیشن مربوطه می توان آن را مکان یابی کرد.

وزن Ovis زیر 4.5 کیلوگرم است. قیمت اصلی آن 799 دلار می باشد که برای فروش اولیه، قیمت 329 دلار در نظر گرفته شده است.



منبع: newatlas.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 41846 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/03/28 تعداد مشاهده: 3159
سافت گذر