کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل مپس حالا زمین را به شکل کره نشان می‌دهد!

تاکنون کاربران گوگل مپس نقشه زمین را به صورت مسطح مشاهده می‌کردند اما از حالا به بعد گوگل این امکان را به کاربران گوگل مپس داده است تا زمین را به شکل کره‌ای مشاهده کنند.


بی‌شک می‌دانید که زمین مسطح نیست و کروی شکل است؛ با این‌حال گوگل مپس برخلاف گوگل ارث زمین را مسطح نشان می‌داد. اما از حالا به بعد کاربران زمانی که به بیرون از کره‌زمین زوم کنند با نمایی کروی از زمین روبرو خواهند شد.

گوگل کاربران را از طریق حساب توییتر گوگل مپس در جریان این تغییر جدید قرار داد. این تغییر جدید باعث می‌شود تا کشورها و قاره‌ها در نمایی کروی از نقشه کره‌زمین ظاهر شوند تا از این طریق ابعاد قسمت‌های مختلف جغرافیایی بهتر در ذهن تداعی شود.

ناگفته نماند این تغییر جدید فعلا تنها در دسترس کاربران نسخه دسکتاپ گوگل مپس است و هنوز کاربران موبایل گوگل مپس برای مشاهده نمایی کروی از کره‌زمین باید صبر کنند.

نمایش کره‌زمین در حالت مسطح باعث شده بود تا نواحی مختلف جغرافیایی به لحاظ ابعاد درست نمایش داده نشود که در این زمینه برای مثال می‌توان به گرینلند اشاره کرد. بر روی نقشه مسطح گوگل مپس، گرینلند از قاره آفریقا بزرگ‌تر نمایش داده می شود در صورتی که در عالم واقعیت این امر اصلا صحت ندارد و قاره آفریقا چیزی حدود 14 برابر بزرگتر از گرینلند است.

در این بین حدود 9 سال پیش یکی از کارمندان گوگل گفته بود که این شرکت از نمای نقشه مسطح در گوگل مپس به این دلیل استفاده می‌کند که در این نما جاده‌ها با دقت بیشتری ترسیم می‌شود.

در پایان باید بگوییم تغییر نمای مسطح به کروی در گوگل مپس تنها یکی از ویژگی‌های جدیدی است که اخیرا در گوگل مپس مشاهده کرده‌ایم و پیش از این نیز شاهد طراحی جدیدی برای قسمت Explore در گوگل مپس بودیم، به لطف این طراحی جدید کاربران قادر هستند راحت‌تر رستوران‌ها را پیدا کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42389 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/05/15 تعداد مشاهده: 1670
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر