کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316234 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه اموجی بسازیم؟ + آموزش تصویری

زبان همیشه به کلمات و حروف محدود نمی‌شود. برخی اوقات با یک شکلک خیلی ساده می‌توان منظور خود را به خوبی به طرف مقابل رساند. منظور ما از شکلک‌های ساده، همان اموجی‌هایی هستند در عصر دیجیتال در همه جا می‌توان از آنها استفاده کرد که البته به محبوبیت بالایی نیز رسیده‌اند.

اموجی اپلیکیشن اندروید iOS

به گزارش سافت گذر، هر ساله و با آپدیت‌های مختلف برای سیستم عاملها و برخی اپلیکیشن‌ها، اموجی‌های جدیدی به خانواده شکلک‌های ساده می‌پیوندند. اموجی‌ها که از سال 1990 و کشور ژاپن به وجود آمده‌اند، به نوعی راه ارتباطی تبدیل شده‌اند که محدود به زبان خاصی نیستند.

اصلاً مهم نیست که شما در چه کشوری زندگی می‌کنید و یا زبانی که با آن صحبت می‌کنید چیست. فقط کافی است از نوعی اموجی خاص بهره ببرید تا به راحتی بتوانید منظور خود را به طرف مقابل بفهمانید.

درست است که کلکسیون اموجی‌ها تقریباً کامل است، اما اگر شخصی به یک شکلک خاص نیاز داشت که میان اموجی‌های موجود به چشم نمی‌خورد، چه باید کرد؟ خبر خوش این است که می‌توان اموجی مورد نظر خود را ساخت. با سافت گذر همراه باشید تا چگونگی ساخت اموجی را به شما آموزش دهیم.

استفاده از سرویس پیام‌رسان برای ساخت اموجی

اگر از اپلیکیشنی مانند Discord یا Slack استفاده می‌کنید، به راحتی می‌توانید اموجی مورد نظر خود را بسازید.

برای اضافه کردن اموجی، ابتدا باید یکی بسازید. سرویس‌های پیام‌رسان محدودیت‌هایی برای این کار قائل شده‌اند. برای مثال، در Slack نمی‌توان اموجی با حجم بیشتر از 64 کیلوبایت تولید کرد و یا طول و ارتفاع آن نیز نباید بزرگ‌تر از 128 پیکسل باشد.

نرم‌افزار ویرایش تصویر مورد نظر خود را باز کنید. پیشنهاد ما، ابزار مبتنی بر وب و رایگان Pixlr می‌باشد.

اگر در مورد مهارت‌های هنری خود اطمینان دارید، می‌توانید از ابزارهای موجود در نرم‌افزار بهره ببرید. برای ظاهر یک اموجی ساده، با استفاده از ابزار ساخت (مانند تصویر)، یک دایره زرد رنگ بکشید.

اموجی اپلیکیشن اندروید iOS

سپس از ابزارهایی نظیر مداد و . . . استفاده کنید و دهان، چشم، بینی و دیگران اشکال مورد نظر را بکشید.

اموجی اپلیکیشن اندروید iOS

نکته: حتماً از پس‌زمینه شفاف استفاده کنید تا اموجی را بتوان در همه جا مشاهده کرد.

اگر می‌خواهید اموجی بسازید که وجود ندارد، باز هم کار ساده‌ای در پیش است. ابتدا تصویر مورد نظر خود را پیدا کنید.

اموجی اپلیکیشن اندروید iOS

سپس آن را در نرم‌افزار ویرایش تصویر اجرا نمایید. با استفاده از ابزار کمند (مانند تصویر)، دور تا دور قسمت مورد نظر که می‌خواهید اموجی شود را انتخاب نمایید.

اموجی اپلیکیشن اندروید iOS

پس از اینکه این کار را انجام دادید، آن را برش داده و یا از کلیدهای CTRL و X استفاده کنید. سپس یک پنجره جدید باز کنید.

نکته: در اینجا هم حتماً از پس‌زمینه شفاف استفاده کنید تا اموجی را بتوان در همه جا مشاهده کرد.

تصویر برش خورده را در پنجره جدید بچسبانید. (می‌توانید از دکمه‌های CTRL و V استفاده کنید).

تصویر را آنطور که می‌خواهید ویرایش داده و سپس آن را با فرمت PNG سیو کنید.

نکته: ذخیره با این پسوند، سبب خواهد شد تا پس‌زمینه شفاف اموجی باقی بماند.

زمانی که اموجی خود را ساختید، آن را ذخیره نمایید. سپس اپلیکیشن پیام‌رسان خود را اجرا کنید (این تصاویر مربوط به Slack می‌باشد).

اموجی اپلیکیشن اندروید iOS

روی دکمه اموجی ضربه بزنید و سپس پایین بیایید تا (مانند تصویر) گزینه افزودن اموجی شخصی را مشاهده نمایید. این عبارت را لمس کنید. سپس اموجی ساخت خود را آپلود کرده و اسمی برای آن برگزینید.

اموجی اپلیکیشن اندروید iOS

در اپلیکیشن Discord (مانند تصویر)، گزینه پیدا کردن سرور که می‌خواهید از آن اموجی وارد نمایید را بیابید و سپس منوی باز شونده به سمت پایین را از قسمت بالا سمت چپ اجرا کنید.

اموجی اپلیکیشن اندروید iOS

سپس، گزینه انتخاب تنظیمات سرور را لمس کنید.

اموجی اپلیکیشن اندروید iOS

در گام بعدی، اموجی مورد نظر را انتخاب و در نهایت با ضربه زدن روی گزینه آپلود اموجی، آن را بارگذاری نمایید.

اموجی اپلیکیشن اندروید iOS

نکته: شما برای آپلود تصویر، به اجازه سرور نیاز دارید. اگر آن سروری است که خودتان ساخته‌اید، به طور خودکار اجازه را خواهید داشت. در غیر این صورت، باید با ایجاد کننده سرور ارتباط ایجاد کنید و از او بخواهید محدودیت‌ها را بردارد.

افزودن اموجی به پلتفرم مورد نظر

آپلود اموجی به اپلیکیشن‌هایی نظیر Slack و Discord کار آسانی است ولی باید بدانید که چگونه می‌توان از آن در سیستم عامل اندروید و یا iOS بهره برد.

آنطور که مشخص است، اموجی‌هایی که کاربران تقریباً در هر دستگاهی مشاهده می‌کنند، توسط گروهی به نام Unicode Consortium تأیید شده‌اند. Unicode استاندارد تأیید شده رمزگذاری متن در وسایل الکترونیکی است که سبب می‌شود متون فرستاده شده از یک دستگاه، صرف‌نظر از مدل گوشی، تبلت، لپ‌تاپ، رایانه و . . . ، در دستگاه دیگر نیز به ‌درستی مشاهده شود.

این کنسرسیوم، لیستی از اموجی‌های تأیید شده دارد. اگر می‌خواهید اموجی ساخته شده توسط شما وارد کاتالوگ مربوط شود، باید به کمیته تأیید، درخواستی ارسال نمایید. در نهایت، آن کمیته، اموجی ساخته شده را بر اساس فاکتورهایی مانند مقدار استفاده، چگونگی طراحی و . . . بررسی می‌کند تا اگر مشکلی نبود، آن را وارد چرخه اموجی‌ها کند.

نکته: اموجی‌ها نباید برند و یا چهره افراد باشند. اگر می‌بینید که در این خبر از تصویر یک شخص برای تولید اموجی استفاده کرده‌ایم، باید بگوییم که این کار ما فقط جنبه آموزشی داشت.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42418 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/05/18 تعداد مشاهده: 2294
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر