کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316283 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوش مصنوعی و کاهش عوارض جانبی روش های درمانی سرطان

به گزارش سافت گذر، ابتلا به سرطان یک اتفاق ناخوشایند برای افراد است ولی این اتفاق برای کسانی که از سرطان مغز رنج می‌برند، سخت‌تر است زیرا تنها بیماری دردآور نیست بلکه خودِ درمان نیز بر بدن و روحیه فرد تأثیر منفی می‌گذارد.

هوش مصنوعی MIT آمریکا

حالا برای اینکه زندگی افراد سرطانی بهبود یابد، یک تیم از محققان مؤسسه تکنولوژی ماساچوست سعی کرده‌اند تا از نوعی یادگیری ماشینی بهره ببرند تا سم موجود در داروهای درمان سرطان را کاهش دهد. آنها مخصوصاً تمرکز خود را روی گلیوبلاستوما، بدترین نوع سرطان مغز گذاشته‌اند.

درمان سرطان یک امر بسیار پیچیده است زیرا چندین نوع دارو را با چند نوع شیوه درمانی ترکیب می‌کند. هدف پروژه انجام شده توسط مؤسسه MIT، استفاده از هوش مصنوعی برای مشخص کردن کم‌ترین و کوچک‌ترین مقدار دوز دارویی است که می‌تواند تأثیرگذار باشد. امید می‌رود با این شیوه، عوارض جانبی استفاده از داروها به حداقل برسد.

برای مشخص کردن کم‌ترین دوز تأثیرگذار، تیم تحقیقاتی MIT، روش‌های درمانی فعلی که مورد استفاده قرار می‌گیرند را به هوش مصنوعی آموزش دادند و سعی شد تا این تکنولوژی را زیر نظر بگیرند تا یک پروتکل درمانی مشخص به آنها پیشنهاد دهد که کم‌ترین فرکانس منفی را به بدن هنگام درمان تومور می‌رساند. برای به نتیجه رساندن این پروتکل، روش مذکور روی 50 بیمار آزمایش شد و سبب گردید تا دوز سمیت شیوه درمانی به نصف برسد.

هوش مصنوعی با به کارگیری روشی به نام یادگیری تقویتی، آموزش دید تا بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ نماید و سپس در صورت درستی، جایزه بگیرد. البته اگر تصمیم درست گرفته نمی‌شد، هوش مصنوعی جایزه‌ای دریافت نمی‌کرد. جایزه این سیستم، نمره مثبت یا منفی بود تا نشان دهد الگوریتم به کار رفته موفقیت‌آمیز بوده است یا خیر.

حالا با چنین روشی، ممکن است این شائبه به وجود بیاید که هوش مصنوعی به زودی شغل پزشکی را به حیطه خود در می‌آورد بلکه باید بگوییم قرار نیست هوش مصنوعی شغل پزشکان را بگیرد بلکه قرار است به آنها کمک کند تا گزینه‌های درمانی مناسبی را برگزینند.

پراتیک شاه، یکی از محققان اصلی تیم و ناظر آن می‌گوید:(( پیشنهادات مطرح شده توسط هوش مصنوعی می‌توانند توسط کارشناسان استفاده شوند تا آزمایش‌های پزشکی امن‌تر و مؤثرتری انجام گردد. این سیستم‌های الگوریتمی دیجیتالی، همچنین می‌توانند به بیماران نشان دهند که روش درمانی آنها ممکن است چه تأثیراتی بر بدن آنها بگذارد)).

هوش مصنوعی روزبه‌روز در صنعت پزشکی بیشتر به کار می‌رود و نه تنها به کشف بیماری‌های جدید کمک می‌کند، بلکه تشخیص بیماری‌ها نیز با آن انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که تحقیق تیم MIT در کنفرانس یادگیری ماشینی در علم پزشکی دانشگاه استنفورد معرفی خواهد شد.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42432 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/05/21 تعداد مشاهده: 1521
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر