کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316091 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

رندرهای بلک بری KEY2 LE به اینترنت راه پیدا کرد

شایعات به معرفی نسخه ارزان قیمت بلک بری کی 2 اشاره می کند. به تازگی رندرهای بلک بری KEY2 LE در فضای مجازی منتشر شده است.

رندرهای بلک بری KEY2 LE

بلک بری KEY2 LE محصول آینده شرکت TCL محسوب می شود که انتظار می رود در اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود. اخیرا رندرهای بلک بری KEY2 LE در اینترنت منتشر شده است. بر اساس این تصاویر محصول آینده بلک بری شباهت زیادی به بلک بری KEY2 دارد.

رندرهای بلک بری KEY2 LE از کیبورد فیزیکی این دستگاه خبر می دهند. انتظار می رود در دکمه اسپیس کیبورد این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار بگیرد. در بخش پایینی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری پورت USB-C و حفره های اسپیکر هستیم. در بخش بالایی این دستگاه خروجی 3.5 میلی متری صدا خودنمایی می کند.

شایعات و گزارش ها در گذشته مشخصات فنی این دستگاه را در اختیار رسانه ها قرار داده بودند (رندر گوشی بلک بری KEY2 LE به همراه مشخصات آن فاش شد). بلک بری KEY2 LE به نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 1080 × 1620 پیکسل مجهز می شود. این اسمارت فون در دو نسخه مجهز به 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد که هر دو نمونه دارای 4 گیگابایت رم هستند.

بلک بری سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 به همراه رابط کاربری اختصاصی خود را برای این گوشی هوشمند جدید در نظر می گیرد. قدرت بلک بری KEY2 LE را پردازنده 8 هسته ای کوالکام اسنپدراگون 636 تامین می کند (گوشی بلک بری KEY2 LE موفق به دریافت تاییدیه FCC شد).

دوربین اصلی این گوشی هوشمند از سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد. انرژی بلک بری KEY2 LE را یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. انتظار می رود با این اسمارت فون در تاریخ 30 آگوست به صورت رسمی ملاقات کنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42498 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: کلیک تاریخ خبر: 1397/05/26 تعداد مشاهده: 1782
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر