کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

به کدام اپلیکیشن‌ها اعتماد نکنیم؟

به اپلیکیشن‌هایی که اطلاعات مهم مربوط به خود را در حافظه خارجی گوشی‌های هوشمند اندرویدی ذخیره‌ می‌کنند، اعتماد نکنید!
به کدام اپلیکیشن‌ها اعتماد نکنیم؟
بسیاری از محققان امنیتی اعلام کرده‌اند آن دسته از برنامه‌های اندرویدی که اطلاعات مربوطه خود را در حافظه جانبی SD card گوشی‌های هوشمند ذخیره می‌کنند، آسیب‌پذیری بالایی در برابر نفوذ هکرها دارند.

با توجه به اهمیت بالایی که این روزها امنیت سایبری و حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران پیدا کرده است، پژوهشگران بسیاری با بررسی آسیب‌پذیری و حفره‌های امنیتی سعی دارند به شرکت‌های مختلف فعال در حوزه تکنولوژی و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی برای افزایش ضریب امنیت سایبری محصولات و نرم‌افزارهایشان هشدار دهند تا کاربران با خیال راحت بتوانند از برنامه‌های موردنظر خود استفاده کنند.

حالا به تازگی پژوهشگران فعال در موسسه تحقیقاتی چک پوینت با ارائه گزارشی مفصل، به بررسی نحوه دسترسی هکرها و مجرمان سایبری به اطلاعات ذخیره شده اپلیکیشن‌های اندرویدی مختلف در حافظه جانبی گوشی‌های هوشمند پرداخته‌اند.

در این گزارش، محققان عنوان کرده‌اند آن دسته از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایی که اطلاعات مهم مربوط به خود را در فایلی جداگانه در قسمت حافظه جانبی SD card یا همان حافظه خارجی گوشی‌های هوشمند اندرویدی ذخیره‌سازی می‌کنند، احتمال بیش‌تری وجود دارد تا هکرها بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

این بدان معناست که توسعه‌دهندگان برنامه‌های مختلف اندرویدی باید درنظر داشته باشند به‌منظور افزایش امنیت سایبری برنامه‌های خود، اپلیکیشن موردنظر اطلاعاتش را در فایلی در قسمت حافظه داخلی (internal storage) گوشی‌های اندرویدی ذخیره کند تا بتواند جلوی نفوذ راحت هکرها و دسترسی به حریم شخصی کاربران را بگیرد.

این در حالیست که گوگل نیز به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید، بارها به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی هشدار داده بود که حتما برنامه‌های خود را به‌گونه‌ای طراحی و برنامه‌نویسی کنند که اطلاعات پشت زمینه آن (cache data) در فایلی در قسمت حافظه داخلی گوشی‌های هوشمند ذخیره و نگه‌داری شود، چراکه این کار تا حد زیادی، ضریب امنیت سایبری گوشی‌های اندرویدی را بالا می‌برد و احتمال دسترسی هکرها و افراد ناشناس به اطلاعات کاربران را به صفر می‌رساند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42504 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1397/05/27 تعداد مشاهده: 1682
کلید واژه ها: ,
سافت گذر