کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316237 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کووالکوم انتخاب اول مایکروسافت برای CPU لپ ‌تاپ Surface Go

به گزارش سافت گذر، ناظر محصولات مایکروسافت یعنی پائول ثاروت مدعی است که این کمپانی در تلاش است تا از پردازنده اسنپ‌دراگون شرکت کووالکوم به عنوان CPU لپ‌تاپ Surface Go استفاده کند ولی به خاطر اینکه اینتل برای فروش پردازنده Pentium Gold خود تخفیف خوبی در نظر گرفته است، سبب شده تا مالک ویندوز هنوز در مورد پردازنده لپ‌تاپ بعدی خود تصمیم قطعی نگرفته باشد.

لپ‌تاپ سرفیس مایکروسافت اینتل اسنپ‌دراگون پردازنده تراشه

مایکروسافت در ماه ژولای، لپ‌تاپ Surface Go را برای رقابت با آیپد اپل راهی بازار کرد. در این لپ‌تاپ می‌توانستیم پردازنده نسل هفت و دو هسته‌ای Pentium Gold 4415Y شرکت اینتل را ببینیم که در نیمه اول سال 2017 تولید شده بود. این تراشه دارای سرعت 1.6 گیگاهرتزی است و تنها به طور میانگین 6 وات انرژی دریافت می‌کند در حالی که اگر مایکروسافت از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835 با سرعت 2.45 گیگاهرتز بهره می‌برد، تنها 5 وات انرژی دریافت می‌کرد.

لپ‌تاپ سرفیس مایکروسافت اینتل اسنپ‌دراگون پردازنده تراشه

آنطور که در آزمایش‌ها مشخص شده، لپ‌تاپ‌های Surface Go که دارای پردازنده Pentium شرکت اینتل بودند تنها توانستند 5 ساعت فیلم نمایش دهند و 5 ساعت با آنها وبگردی کرد. ضمن اینکه این نوع لپ‌تاپ‌ها مبتنی بر باتری 27 واتی بر ساعت می‌باشند بنابراین اصلاً نمی‌توان آنها را با لپ‌تاپ‌های دارای پردازنده اسنپ‌دراگون و باتری‌های قدرتمندتر مقایسه کرد.

تراشه‌های اسنپ‌دراگون کووالکوم معمولاً عملکرد خوبی داشته و عمر باتری آنها نیز طولانی است. این کمپانی در سال 2017 با مایکروسافت همکاری را آغاز کرد تا لپ‌تاپ‌هایی را تولید کند. سه مدلی که توانستند از همکاری بهره ببرند، ایسوس Nova Go، اچ‌پی Envy x2 و لنوو Miix 630 بوده‌اند. در مورد دو لپ‌تاپ اول ادعا می‌شود که عمر باتری آنها 22 و در مورد محصول لنوو گفته می‌شود که عمر باتری آن به 20 ساعت می‌رسد.

لپ‌تاپ سرفیس مایکروسافت اینتل اسنپ‌دراگون پردازنده تراشه

به خاطر جابجایی راحت‌تر لپ‌تاپ‌هایی که دارای پردازنده اسنپ‌دراگون هستند، استفاده از تراشه‌های شرکت کووالکوم منطقی‌تر به نظر می‌رسد ولی اگر قرار باشد چنین اتفاقی رخ دهد یعنی باید ویندوز مبتنی بر ARM روی آن نصب گردد. منظور از ویندوز 10 مبتنی بر ARM، نوعی نسخه از این سیستم عامل است که با پردازنده ARM هماهنگی لازم را دارد. این نوع پردازنده‌ها دارای ظاهر متفاوتی نسبت به محصولات AMD و اینتل هستند.

این اتفاق، یکی از مشکلات اصلی مایکروسافت در تولید لپ‌تاپ Surface اصلی بود. بر اساس گزارش‌ها، اولین لپ‌تاپ از سری Surface مایکروسافت تعداد محدودی از نرم‌افزارها را در خود جای داده بود. ضمن اینکه مشتریان نیز از وجود سیستم عامل ویندوز 8 خسته شده بودند و به علاوه، نمی‌توانستند نرم‌افزارهای مورد علاقه خود که برای رایانه‌های مبتنی بر پردازنده‌های AMD و اینتل طراحی شده بودند را اجرا نمایند. البته این موضوع به خاطر پلتفرم UWP یا Universal Windows Platform تا حدودی حل شده است.

اگر با لپ‌تاپ Surface Go آشنایی ندارید، باید بگوییم که در آن یک صفحه نمایش 10 اینچی با رزولوشن 1200*1800 پیکسلی وجود دارد. سیستم عامل آن ویندوز 10 اس است و این یعنی محدودیت‌هایی در آن وجود دارد. دو نمونه از این محصول مایکروسافت در بازار وجود دارد؛ رم 4 گیگی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 8 گیگی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی.

اگرچه Surface Go توانایی اتصال به اینترنت LTE را ندارد ولی در آن بلوتوث 4.1 و شبکه بیسیم Wireless AC به چشم می‌خورد. پورت‌های موجود در محصول مایکروسافت، یک یو‌اس‌بی تایپ سی، یک جک هدفون، یک پورت MicroSD، یک پورت Type Cover لپ‌تاپ Surface و یک پورت Connect لپ‌تاپ Surface می‌باشد.

با وجود پردازنده اسنپ‌دراگون و باتری 27 واتی بر ساعت، انتظار می‌رود عمر باتری آن افزایش یافته و به 9 ساعت برسد.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42557 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/02 تعداد مشاهده: 1543
سافت گذر