کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316137 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

لنوو پنج تبلت اقتصادی اندرویدی جدید معرفی کرد

لنوو که از معدود شرکت‌های فعال در بازار تبلت‌های اندرویدی است به‌تازگی پنج تبلت اقتصادی حدید برای کاربران با بودجه کم معرفی کرده است.

تبلت اقتصادی لنووقیمت این پنج تبلت اقتصادی جدید لنوو از ۷۰ دلار آغاز می‌شود و به این ترتیب برای کاربران با بودجه کم ایده‌آل است. این تبلت‌ها قرار است به‌زودی در فروشگاه‌های آنلاین آمازون و والمارت عرضه شود.

تبلت لنوو Lenovo Tab E7
تبلت اقتصادی Lenovo Tab E7
تبلت اقتصادی Tab E7 لنوو با قیمت ۷۰ دلار از مهرماه به بازار عرضه خواهد شد. این تبلت با اندروید اوریو Go Edition به همراه پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی مدیاتک MT6187 معرفی شده است.

Tab E7 همچنین به یک گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۲۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی، صفحه‌نمایش ۷ اینچی و دوربین‌های ۲ مگاپیکسلی و VGA مجهز شده است.  وضوح تصویر این تبلت ۱۲۰۰ در ۶۰۰ پیکسل بوده و دوام شارژ آن به گفته لنوو ۵ ساعت است.

تبلت اقتصادی لنوو Tab E8تبلت اقتصادی لنوو Tab E8

این تبلت اقتصادی از همین حالا با قیمت ۱۰۰ دلار در آمازون قابل خرید است. این مدل با اندروید ۷ و همان پردازنده چهارهسته‌ای مدیاتک، یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. با این‌حال اندازه صفحه‌نمایش حالا ۸ اینچی بوده و ظرفیت باتری نیز به ۴۸۵۰ میلی‌آمپرساعت بهبود یافته است.

وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، تک بلندگوی سازگار با دالبی اتموس و دوربین‌های ۵ و ۲ مگاپیکسلی از سایر مشخصات Tab E8‌ لنوو هستند.

تبلت اقتصادی Lenovo Tab E10تبلت اقتصادی Lenovo Tab E10

این تبلت ۱۳۰ دلاری به صفحه‌نمایشی ۱۰ اینچی و با کیفیت بالاتر IPS مجهز شده که وضوح تصویر آن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. لنوو در Tab E10 از تراشه اسنپ‌دراگون ۲۱۰ با چهار هسته Cortex-A7 دو گیگابایت رم استفاده کرده است.

باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپرساعتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و دوربین‌های ۵ و ۲ مگاپیکسلی از سایر مشخصات این تبلت هستند. لنوو تب E10 قرار است به صورت اختصاصی از مهرماه در فروشگاه والمارت عرضه شود.

تبلت‌های لنوو Lenovo Tab P10 و Lenovo Tab M10
تبلت اقتصادی Lenovo Tab P10Lenovo Tab P10
این تبلت‌ها هر دو با صفحه‌نمایش‌های بهتر ۱۰.۱ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل به همراه تراشه اسنپ‌دراگون ۴۵۰ عرضه می‌شوند. این تراشه دارای هشت هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Adreno 506 است.

مدل Tab P10 که مدل بهتر محسوب می‌شود دارای چهار بلندگوی سازگار با دالبی اتموس بوده و به باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود. این تبلت همچنین حسگر اثر انگشت، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی داشته و تنها ۴۴۰ گرم وزن دارد. از سایر مشخصات تب پی ۱۰ لنوو می‌توان به دوربین‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی و دوام شارژ ۱۵ ساعته اشاره کرد.

Lenovo Tab M10Lenovo Tab M10
لنوو Tab M10 در عوض دو بلندگوی سازگار با دالبی اتموس داشته و با وجو باتری کوچک‌تر ۴۸۵۰ میلی‌آمپرساعتی وزنی معادل ۴۸۱ گرم دارد. دوربین‌های این مدل ۵ و ۲ مگاپیکسلی انتخاب شده و ۳ گیگابتی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند.

هر دو تبلت قرار است با اندروید اوریو در ماه‌های آینده روانه فروشگاه آمازون شوند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42565 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1397/06/02 تعداد مشاهده: 1262
اخبار مرتبط
سافت گذر