کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316234 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن ویندوز 95 را همین الآن دانلود کنید

اگر فکر می‌کنید دلتان برای سیستم عامل‌های قدیمی مانند ویندوز 95 تنگ شده است، حالا باید این مژده را به شما بدهیم که اپلیکیشن این نسخه از ویندوز از هم‌اکنون برای شما قابل دانلود است.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 95 ویندوز 10 مک لینوکس سیستم عامل نرم‌افزار اپلیکیشن

به گزارش  سافت گذر، توسعه‌دهنده نرم‌افزاری به نام Felix Rieseberg یک اپلیکیشن تولید کرد تا ویندوز 95 را روی سیستم عامل‌های مدرن مانند مک، ویندوز 10 و لینوکس اجرا نمایید.

نرم‌افزارهای قبلی تولید شده، مبتنی بر وب بودند ولی محصول Felix Rieseberg تنها 192 مگابایت حجم دارد و به شکل یک اپلیکیشن در اختیار افراد علاقه‌مند قرار گرفته است.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 95 ویندوز 10 مک لینوکس سیستم عامل نرم‌افزار اپلیکیشن

در چند سال اخیر، بسیاری از افراد ویندوز 95 را در دستگاه‌های مختلفی مانند ایکس‌باکس وان، ساعت هوشمند اندروید Gear و اپل واچ اجرا کرده‌اند. ضمن اینکه در گذشته نیز بودند کسانی که ویندوز 95 را در سیستم عامل اندروید، iOS و کنسول بازی نینتندو 3DS XL اجرا کردند.

Felix Rieseberg در یک توییت با درون مایه طنز نوشت:(( من اعلام می‌کنم که اپلیکیشن مربوط به ویندوز 95 را تولید کرده‌ام که می‌توانید آن را در سیستم عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس اجرا کنید. متأسفانه باید بگویم که این اپلیکیشن بسیار خوب کار می‌کند)).

به خاطر اینکه عرضه نرم‌افزار ویندوز 95 در ابتدا توسط دوستان Felix Rieseberg به سخره گرفته شد، او دستگاه‌های جدا شونده را در نسخه اول آن قرار نداد ولی در ورژن 1.1.0، پشتیبانی از فلاپی دیسک اضافه شده است.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 95 ویندوز 10 مک لینوکس سیستم عامل نرم‌افزار اپلیکیشن

توسعه‌دهنده این نرم‌افزار مدعی است که استفاده از اپلیکیشن‌های خاطره‌انگیز WordPad، MS Paint و Minesweeper فراهم شده است. او حتی اعلام کرده که می‌توانید برنامه Doom را نیز اجرا کنید.

زمانی که نرم‌افزار ویندوز 95 در حال اجراست، تنها 200 مگابایت از حافظه رم دستگاه شما را اشغال خواهد کرد بنابراین به خوبی و بدون هیچ مشکلی اجرا می‌شود.

البته متأسفانه در اپلیکیشن ویندوز 95، استفاده از اینترنت اکسپلورر فراهم نشده است زیرا صفحات اینترنتی در این مرورگر اجرا نمی‌شوند.

امکان دانلود این نرم‌افزار از طریق لینک زیر برای شما همراهان  سافت گذر فراهم شده است تا به 23 سال قبل برگردید و تغییرات سیستم عامل‌ها را در این مدت نسبتاً طولانی مشاهده کنید.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42581 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/04 تعداد مشاهده: 2602
سافت گذر