کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316284 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وقتی دانلود از پلی‌استور سخت می‌شود!

احتمالا برای شما هم پیش آمده که اپلیکیشن مورد نظرتان را پیدا می‌کنید، اما دانلود آن با اختلال مواجه می‌شود!
وقتی دانلود از پلی‌استور سخت می‌شود!
شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که پس از مراجعه به فروشگاه اینترنتی گوگل پلی‌استور و یافتن برنامه موردنظرتان، قادر نباشید اپلیکیشن مذکور را دانلود و برروی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

به گزارش ایتنا از ایسنا، کاربران بسیاری در فضای مجازی همواره از عدم توانایی آن‌ها به دانلود برخی از اپلیکیشن ها در برخی مواقع گله و شکایت دارند و حالا کارشناسان فعال در حوزه فناوری به آن‌ها راهکار بسیار ساده و آسانی را پیشنهاد کرده‌اند تا درصورت بروز این اتفاق، به سرعت بتوانند اپلیکیشن موردنظرشان را در گوگل پلی استور پیدا کرده و دانلود کنند.

در ابتدا کاربران باید بدانند که مشکل از گوشی آن‌هاست نه گوگل پلی استور یا اتصال آن‌ها به اینترنت! سپس، کاربران برای این کار باید  به تنطیمات گوشی هوشمند خود رفته، قسمت اپلیکیشن‌ها ( apps) را باز کرده و وارد بخش گوگل پلی استور شوند. آن‌ها در این قسمت، زیرمجموعه‌های زیادی را مشاهده خواهند کرد که باید برروی حافظه ( storage) کلیک کرده و هر دو گزینه clear cache  و clear data را بزنند.

 


پس از اتمام این مراحل، حالا تمامی برنامه‌های فعال گوشی خود را ببندید و گوشی را یک بار خاموش و روشن ( Restart) کنید و سپس به فروشگاه گوگل پلی استور مراجعه کرده و اپلیکیشن موردنظر خود را دانلود کنید. هم‌اکنون اپلیکیشن‌های مدنظر شما به راحتی دانلود و نصب خواهند شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42664 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1397/06/11 تعداد مشاهده: 1511
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر