کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316162 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت یک ماه دیگر از ویندوز 7 پشتیبانی می کند

به گزارش سافت گذر، پشتیبانی از ویندوز 7 به صورت رسمی در تاریخ 14 ژانویه سال 2020 متوقف خواهد شد ولی این مدت زمان حدوداً یک ماه عقب افتاده است.

ویندوز 7 ویندوز 8 ویندوز 10 مایکروسافت

مایکروسافت در یک پست جدید وبلاگی نوشت: با پرداخت هزینه یک ماه دیگر، از ویندوز 7 پشتیبانی خواهد کرد. این یعنی اگر شما برای این نسخه سیستم عامل خود آپدیت‌های امنیتی دریافت کردید، باید از این پس برای نصب آنها هزینه بپردازید.

این کمپانی مقدار هزینه را اعلام کرده ولی گفته که سال به سال این مقدار افزایش خواهد یافت.

بدون شک چنین اقدامی از سوی مایکروسافت سبب ناراحت شدن کاربران ویندوز 7 خواهد شد. از سویی دیگر، این اقدام مالک ویندوز یعنی شرکت‌هایی که نمی‌خواهند از ویندوز 10 استفاده کنند، فرصت دارند یک ماه دیگر از ویندوز 7 بهره ببرند زیرا این احتمال وجود دارد با چنین برنامه‌ای، پشتیبانی از ویندوز 7 تا سال 2023 ادامه یابد.

ویندوز 7 ویندوز 8 ویندوز 10 مایکروسافت

این خدمت برای همه کاربران نسخه‌های Professional و Enterprise ویندوز 7 در Volume Licensing خواهد بود. ضمن اینکه مشتریان دارای بیمه نرم‌افزاری ویندوز نیز از تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

با این اتفاق، به نظر می‌رسد اگر کسی می‌خواهد ویندوز 7 خود را از سوی مایکروسافت پشتیبانی شده ببیند، باید هزینه عدم ارتقا به ویندوز 8 یا 10 را بپردازد.

آن کسانی که نمی‌خواهند برای این سرویس پولی بپردازند نیز مطمئناً می‌توانند همچنان از ویندوز 7 استفاده کنند ولی خطرات امنیتی زیادی آنها را تهدید می‌کند. در این بین، متأسفانه هزینه پرداختی برای ارتقا به ویندوز 10 بسیار زیاد است. ضمن اینکه سیستم عامل مقرون به صرفه‌تر یعنی ویندوز 8 و بروزرسانی رایگان به ویندوز 10 یا دیگر به فروش نمی‌رسد یا منقضی شده است.

باید ببینیم این اقدام مایکروسافت چه تأثیری خواهد داشت زیرا در حال حاضر بیش از 38 درصد رایانه‌ها در سراسر جهان از ویندوز 7 استفاده می‌کنند.

ویندوز 7 ویندوز 8 ویندوز 10 مایکروسافت

به نظر می‌رسد باشند شرکت‌هایی که برای این سرویس هزینه خواهند کرد و البته مطمئناً باز هم هستند کسانی که از آپدیت ویندوز 7 و خرید این سرویس سر باز می‌زنند.

در پایان اشاره کنیم که هزینه پرداختی برای هر سیستم جداگانه است بنابراین شاید برخی فکر کنند که بروزرسانی به ویندوز 10 مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42729 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/06/19 تعداد مشاهده: 2003
سافت گذر