کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316160 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادوبی در حال مذاکره برای خرید شرکت نرم‌افزاری Marketo است

ادوبی مذاکرات خود را برای خرید شرکت Marketo، فعال در زمینه‌ی نرم‌افزارهای بازاریابی مبتنی بر سرویس‌های ابری، به‌صورت جدی پیگیری می‌کند.

ادوبی در حال مذاکره برای خرید شرکت نرم‌افزاری Marketo است
فعالیت در زمینه‌ی سرویس‌های ابری، به محل رقابت و قدرت‌نمایی شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری تبدیل شده است. در این میان، ادوبی نیز قصد دارد با خرید شرکت‌های کوچکتر حاضر در این بازار، سهم خود را نسبت به رقبای بزرگی همچون مایکروسافت و اوراکل افزایش دهد. شرکت Marketo جدیدترین هدف مالک فتوشاپ در این بازار است. این شرکت، اپلیکیشن‌های بازاریابی B2B عرضه می‌کند که پتانسیل کمک به کسب‌وکار ادوبی در بخش بازاریابی را دارد.

شرکت سرمایه‌گذاری Vista Equity Partners Management دو سال پیش، شرکت مارکتو را به مبلغ ۱.۸ میلیارد دلار خرید. گزارش‌ها حاکی از آن است که ادوبی در صورت نهایی شدن قرارداد، مبلغی بسیار بیشتر از این رقم به شرکت مالک پرداخت خواهد کرد. البته هنوز قیمت مورد مذاکره‌ی این دو شرکت مشخص نشده است.

منبع این گزارش که نمی‌خواست نامش فاش شود، اعلام کرده که هنوز نمی‌توان در مورد نهایی شدن مذاکرات این دو شرکت، اظهار نظر کرد. در این میان شرکت‌های ادوبی و ویستا نیز از اظهار نظر در مورد این خبر خودداری کردند.

نمودار ارزش سهام ادوبی
نمودار ارزش سهام ادوبی

ادوبی که در حال حاضر ارزش بازار ۱۳۰ میلیارد دلاری دارد، در ۸ فصل گذشته، درآمدی بیش از پیش‌بینی تحلیل‌گران بازار داشته است. سهم عمده‌ی این افزایش درآمد، ناشی از فروش بالای سرویس‌های بخش Digital Media بوده که محصول پرچمدار ادوبی یعنی Creative Cloud در آن قرار دارد.

ادوبی که در سن‌خوزه کالیفرنیا قرار دارد، پیش از این نیز فرصت‌های خود برای خرید شرکت‌های مشابه را بررسی کرده است. آنها در ماه می، قرارداد خرید شرکت خدمات تجارت الکترونیک مجنتو را نهایی کردند. مجنتو از شرکت سرمایه‌گذاری Permira به مبلغ ۱.۶۸ میلیارد دلار خریداری شد. هدف از خرید این شرکت، بهبود فعالیت و بازار بخش Experience Cloud بوده است.

شرکت مارکتو کار خود را از سال ۲۰۰۶ و با تمرکز روی بازاریابی ایمیلی شروع کرد. این شرکت در سن متئو کالیفرنیا واقع است. طبق گزارش آژانس رتبه‌بندی اعتبار Moody’s Investors Service، سال گذشته، درآمد مارکتو به ۳۲۱ میلیون دلار رسیده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42787 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1397/06/24 تعداد مشاهده: 1826
سافت گذر